Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lada zvažuje další modely, líbí se vám Kalina Cross, Largus Cross či speciální Niva?
15.4.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ruská automobilka zvažuje otevření oddělení specializujícího se na individuální potřeby. Chce si ale ověřit, zda to má smysl.
V případě ruského AvtoVAZu lze za jednu z hlavních výhod považovat nízké ceny, jež nejsou dány pouze postarší technikou, ale také poměrně jednotvárnou výrobou. V nabídce totiž najdete pár barev, několik designů litých kol a dva tři stupně výbavy. Tím však jakákoliv selekce končí, přičemž možnosti individualizace spočívají víceméně na bedrech tuningových firem. To by ovšem automobilka velmi ráda změnila. Aktuálně proto na webových stránkách Lady visí dotazník, v němž se značka ptá na možnosti personalizace.
Jen u pouhého dotazu a možné odpovědi nezůstalo, díky čemuž si můžete prohlédnout šestici fotografií s modely Kalina, Largus, Niva a Granta. Ve všech případech se přitom designéři AvtoVAZu více či méně vyřádili hlavně na barvách či přidaných plastech. Ty dostaly hlavně modely Kalina a Largus, které se dále chlubí střešními ližinami a přídomkem Cross. I Rusové se tak evidentně chtějí svézt na vlně pseudo-SUV.
V případě modelů Niva a Granta jde již spíše o selekci a kombinování nových barev, jimiž mohou být lakovány nejen karoserie, ale rovněž některé části interiéru. U legendárního off-roadu se pak nabízí i možnost výběru litých kol, přičemž kromě dotazu, zda se vám dané prvky líbí či nelíbí, Ladu rovněž zajímá, kolik byste za danou individualizaci zaplatili.
Jsme tedy opravdu zvědavi, co z dotazníku vzejde. Dá se ale předpokládat, že od vzniku personalizačního oddělení nás dělí maximálně měsíce. Daná branže totiž slibuje výdělek velkých peněz za málo muziky, po čemž by AvtoVAZ měl rozhodně skočit. Zvláště když poptávka po standardu začíná na ruském trhu klesat.






Lada se snaží zahrát na personalizační notu. Pokud přitom zvolí správné nacenění, mohlo by se jí to podařit
Zdroj: Autoweek.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Max Verstappen prodává svůj soukromý tryskáč, i interiér si nechal kompletně předělat do „svých” barev
21.3.2025Električtí „hujeři” uznali, že elektromobily se spalovacím autům nevyrovnají. Teď tedy říkají, že to vlastně nejsou auta
22.3.2025Už ani jiní výrobci aut nechtějí s Audi mít nic společného, tento raději přejde na své vlastní motory
22.3.2025„Bojovníci proti Tesle” svým vandalismem automobilce ve skutečnosti pomáhají, její situace ostatně nebude tak zlá
22.3.2025A pak že nevydrží: Jediné kdy prodávané menší auto s dieselovým V8 je k mání po najetí 625 tisíc km. To jsme ještě neviděli
22.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva