Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
KTM X-Bow GT4: rakouská placka dostala karoserii a míří na okruhy
16.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Plně kapotovaná verze se pyšní kabinou zakrytou skleněnou kopulí a dvoulitrovým čtyřválcem TFSI, jehož výkon aktuálně činí 320 koní.
Rakouská značka KTM proslula hlavně výrobou motocyklů, mimo ně ovšem pustila do světa také kreaci zvanou X-Bow. Ta byla zrozena především pro okruhové využití než pro běžné silnice, stále jste však s koupí měli nárok na registrační značku. Nyní ovšem firma chystá společně s týmem Reiter Engineering závodní speciál GT4, který by měl příští rok zamířit do prodeje. Aktuálně zde přitom máme první fotky a informace.
Tak tedy, novinka má být nabízena na asijském, evropském i severoamerickém trhu. Pod kapotu přitom dostane přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec TFSI z produkce koncernu VW Group, jež byl naladěn na 320 koní. Tuto sílu pak bude šestistupňová sekvence Holinger s pádly pod volantem přenášet na zadní kola, jízdní dynamika ovšem aktuálně není známa.
Měnit se pak bude v závislosti na šampionátu také výkon, neboť ten stávající by podle plánu měl souviset pouze s podniky SRO GT4 a Pirelli World Challenge GT-S. Zde přitom KTM hodlá kromě výkonu zaujmout také specifickým systémem ABS, mimo to tu ovšem máme oproti standardní verzi kompletně přepracovaný exteriér.
Ten se vyznačuje zejména celokapotovanou karoserií, se kterou dorazilo nízko položené čelní lízátko a mohutné zadní křídlo. V obou případech bylo k výrobě použito karbonové vlákno, mimo to je zajímavá kabina připomínající skleněnou kopuli. To je ale prozatím vše, co o novince víme, na další podrobnosti je třeba vyčkat.


Závodní verze KTM X-Bow GT4 se od standardu liší jak karoserií, tak i technikou pod ní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včeraPrvní kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
včeraNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
13.3.2025
Nové na MotoForum.cz
- Portimão-Test, 1. den: BMW před Ducati; dále Yamaha a Honda včera 20:57
- Show Marca Marqueze, crash Bagnaii včera 20:28
- V Moto2 první Gonzalez, 18. Salač - a musí do Q1 včera 18:52
- Úvod v Argentině zvládl nejrychleji Marc Marquez včera 16:49
- Ducati Panigale V4 S Carbon: s karbonovými koly včera 08:00
Nejnovější články
Nová Audi nedostala prakticky žádná tlačítka na palubní desce, zato ve dveřích jich mají až 23. Je to vrchol okaté láce
před 2 hodinamiŠkoda ukáže elektrickou Octavii poprvé už letos, postupná poprava bestselleru začne v srpnu
včeraOstré Audi zabavené zločinci ukazuje, jak nenápadné superauto to může být, „anonymní” specifikace je v dražbě
včeraRuský trh s novými auty se po výrazném růstu propadá. Hlavní důvod říká hodně o dnešní geopolitické situaci
včeraToyota odhalila svérázný luxusní kombík. S líbivou cenou míří přímo proti nejprodávanějšímu kombi světa
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva