Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
KTM X-Bow GT4: rakouská placka dostala karoserii a míří na okruhy
16.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Plně kapotovaná verze se pyšní kabinou zakrytou skleněnou kopulí a dvoulitrovým čtyřválcem TFSI, jehož výkon aktuálně činí 320 koní.
Rakouská značka KTM proslula hlavně výrobou motocyklů, mimo ně ovšem pustila do světa také kreaci zvanou X-Bow. Ta byla zrozena především pro okruhové využití než pro běžné silnice, stále jste však s koupí měli nárok na registrační značku. Nyní ovšem firma chystá společně s týmem Reiter Engineering závodní speciál GT4, který by měl příští rok zamířit do prodeje. Aktuálně zde přitom máme první fotky a informace.
Tak tedy, novinka má být nabízena na asijském, evropském i severoamerickém trhu. Pod kapotu přitom dostane přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec TFSI z produkce koncernu VW Group, jež byl naladěn na 320 koní. Tuto sílu pak bude šestistupňová sekvence Holinger s pádly pod volantem přenášet na zadní kola, jízdní dynamika ovšem aktuálně není známa.
Měnit se pak bude v závislosti na šampionátu také výkon, neboť ten stávající by podle plánu měl souviset pouze s podniky SRO GT4 a Pirelli World Challenge GT-S. Zde přitom KTM hodlá kromě výkonu zaujmout také specifickým systémem ABS, mimo to tu ovšem máme oproti standardní verzi kompletně přepracovaný exteriér.
Ten se vyznačuje zejména celokapotovanou karoserií, se kterou dorazilo nízko položené čelní lízátko a mohutné zadní křídlo. V obou případech bylo k výrobě použito karbonové vlákno, mimo to je zajímavá kabina připomínající skleněnou kopuli. To je ale prozatím vše, co o novince víme, na další podrobnosti je třeba vyčkat.
Závodní verze KTM X-Bow GT4 se od standardu liší jak karoserií, tak i technikou pod ní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Policie měla špatný týden, při pronásledování jí ujel řidič starého MPV i zjevně nepřipravený motorkář
před hodinou - Majitelé čtyř superaut za 180 milionů se jeli na podzim projet do hor, nabourali jeden do druhého v namrzlém klesání
před 8 hodinami - Šéf Bugatti a Rimacu ukázal své auto pro denní ježdění, něco takového by si jiný vrcholný manažer nedovolil
včera
Nové na MotoForum.cz
- Pole Position v Barceloně pro Bagnaiu 11:32
- Macau GP: Pole Position získal Davey Todd 10:35
- Poslední závod Grand Prix pro Stefana Bradla včera 20:14
- GP Macau posunuta na neděli včera 20:00
- V Barceloně na čele Pecco Bagnaia včera 17:30
Nejnovější články
- Policie měla špatný týden, při pronásledování jí ujel řidič starého MPV i zjevně nepřipravený motorkář
před hodinou - Původně jen elektrické auto už nachytali se spalovacím motorem, příchod této verze vážně musí být na spadnutí
před 2 hodinami - Bugatti se vrátilo k překonávání rychlostních rekordů. Aby ho dosáhlo muselo si půjčit auto od vlastního zákazníka
před 4 hodinami - Zaměstnanci VW kradou díly z fabrik firmy ve velkém. Jen letos jich vyhodil 708, největší „borci” rozkradli díly za 25 milionů
před 5 hodinami - Šéf automobilky si hraje na Muska tím, že spí na podlaze ve firmě, kupcům jeho „Porsche za cenu Octavie” zatím selhávají brzdy
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva