Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Jeep Renegade má české ceny, vrchol vyjde na 800 tisíc Kč
18.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Americko-italské SUV je k mání s benzinovými i dieselovými motory, manuálem či automatem nebo systémem 4x4. předokolka začiná na 432 tisících.
Je tomu sotva pár dní, co jsme vám mohli představit nový Fiat 500X. Ten se ukáže na autosalonu v Paříži, kde pod kapotou nabídne víceméně tutéž techniku, jaká pohání i jeho dvojče. Jeep Renegade přitom známe již delší dobu, nově pak můžeme poinformovat o českých cenách. Ty jsou příznivější než ty německé, neboť zatímco naši sousedé mohou základní verzi osazenou 1,6litrovým benzinovým motorem E-TorQ Evo o výkonu 110 koní pořídit za 19 900 Eur, tedy přibližně 547 250 Kč, tuzemská nabídka startuje na sumě 431 900 Kč.
Za danou částku kromě zmíněného motoru dostáváte také pohon předních kol, pětistupňový manuál či výbavu Sport, jenž zahrnuje třeba 16palcová ocelová kola, manuální klimatizaci či multimediální systém UConnect s pětipalcovým dotykovým displejem. Mimo to ovšem ve výčtu nechybí ani elektricky ovládaná přední a zadní okna i vnější zpětná zrcátka či asistent rozjezdu do kopce.
Pokud je vám to málo, můžete se přesunout na úroveň Longitude, kde již lze vybírat mezi třemi motory. Základem je čtrnáctistovka MultiAir naladěná na 140 koní, která se šestistupňovým manuálem vychází na 531 900 Kč. Sáhnout ovšem můžete také po dieselu 1,6 MultiJet, kdy za 120 koní dáte 556 900 Kč. V obou případech přitom výkon míří jen na přední nápravu.
Zvolit ovšem můžete i verzi osazenou pohonem 4x4, přičemž obě nápravy zásobuje silou 140 koní dvoulitrový MultiJet produkující 140 koní. Standardem je přitom i v jeho případě manuál, výbava pak zahrnuje třeba 16palcová litá kola, černé střešní lišty, mlhovky, diodové osvětlení interiéru, odkládací kapsy na zadní straně předních sedadel, tempomat, kůží obšitý volant nebo šest reproduktorů.
Dalším stupněm je úroveň Limited, na které se již nacházejí verze osazené pohonem všech kol a devítistupňovým automatem. Model s 1,4litrovým motorem MultiAir o výkonu 170 koní tak vychází na 697 900 Kč, zatímco za dieselové provedení MultiJet naladěné na již zmiňovaných 140 koní dáte 755 900 Kč. Sáhnout ale můžete i na této úrovni po předokolkách či manuální převodovce.
Samotná výbava přitom zahrnuje 17palcová litá kola, dvouzónovou automatickou klimatizaci, přednárazový bezpečnostní systém, monitoring jízdy ve zvoleném pruhu, sedmipalcový TFT přístrojový panel, couvací radar, saténové střešní lišty nebo leštěné konce výfuků. Na benzinovou verzi si ovšem budete muset počkat do příštího roku.
Okamžitě k mání je ovšem třeba dvoulitr MultiJet naladěný na 170 koní, který je spjat s pohonem všech kol, automatem a výbavou Trailhawk. Ta je o trochu méně členitá než předchozí stupeň Limited, cena však přesto díky výkonnějšímu dieselu vychází na 806 900 Kč. Navýšit ji přitom můžete o celou řadu příplatků, mezi nimiž figurují hlavně specifické barvy karoserie.
Opomenout pak nesmíme ani startovní edici Opening Edition, která je k mání pouze se šestistupňovým manuálem. V případě motorizací pak počítá s 1,6litrovým nebo dvoulitrovým dieselem a benzinovou jedna-čtyřkou, přičemž ceny se pohybují od 645 900 Kč do 721 900 Kč. Výbava přitom zahrnuje třeba 18palcová litá kola, bezklíčové startování či kožená sedadla.
Více se jako obvykle dozvíte z kompletního oficiálního ceníku (PDF, 209 kB), který si můžete stáhnout ze stránek českého zastoupení značky Jeep. Kromě jednotlivých příplatků přitom zjistíte i konkrétní příchod jednotlivých verzí, o 2,4litrovém benzinovém čtyřválci TigerShark však bohužel nepadne ani slovo.
Bílý Jeep Renegade se pyšní výbavou Limited, ve které můžete pořídit většinu agregátů. Spojit je lze s manuálem, automatem či pohonem všech kol
Oranžový Renegade je ve verzi Trailhawk spojen pouze s dvoulitrovým dieselem o výkonu 170 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 11 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 5 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 6 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 8 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 9 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva