Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Jaguar F-Pace má okouzlit jízdními vlastnostmi, díky technice F-Type
28.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) První SUV značky spoléhá do značné míry na techniku, jenž byla původně vyvinuta pro Jaguar F-Type osazený pohonem všech kol.
Britská automobilka začíná představování nového Jaguaru F-Pace natahovat na neúměrně dlouho. To na jednu stranu není nepochopitelné, neboť jde o vůbec první SUV ve firemní historii, který by se měl postarat o citelné navýšení prodejních výsledků. Na stranu druhou nám však především taková Škoda již několikráte dokázala, že všeho moc škodí a že neustálé omílání věcí budoucích bez konkrétních dat může i skalní fanoušky pořádně znudit.
Důvodem našeho mudrování je nová tisková zpráva značky, podle které nový F-Pace okouzlí své majitele výjimečnými jízdními vlastnostmi a ovladatelností. Za tímto tvrzením stojí technologie, které byly převzaty ze sportovního Jaguaru F-Type. Vpředu se tedy dočkáme dvojitých lichoběžníků, zatímco vzadu se objeví náprava typu Integral Link. Mimo to pak dostaneme lehkou hliníkovou konstrukci s vysokou torzní tuhostí.
Britská automobilka rovněž dodává, že její první SUV bylo testováno na nejnáročnějších silnicích světa na hranici možností. Zvládat tak má jakékoliv nerovnosti, zvlnění i extrémní sklony, přičemž kromě působivé odezvy nabídne i dostatečný komfort. Výrazně jiné prohlášení jsme ovšem od marketingového týmu ani nečekali.
Dodat pak můžeme ještě tolik, že F-Pace dostane do vínku řízení s elektrickým posilovačem, které má nabízet okamžitou odezvu a propojí řidiče se strojem i vozovkou. Vektorování točivého momentu, jež bylo původně vyvinuto pro F-Type osazený pohonem všech kol, pak navyšuje agilitu na jakémkoliv povrchu za jakéhokoliv počasí.
Jak jsme tedy zmínili v úvodu, ani tentokráte Jaguar nepřišel s konkrétními daty. Potěšit vás tak alespoň můžeme novou sérií fotek, na které se britské SUV ukazuje s mnohem zajímavější kamufláží než kupříkladu německé prototypy. To je ale pro dnešek skutečně vše, do Frankfurtu se ale určitě ještě přihlásíme.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2015.






Nová sada oficiálních špionážních fotek ukazuje Jaguar F-Pace v opravdu chytlavé kamufláži
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
V Americe chtějí legálně za volant aut pustit už 15 let staré řidiče, argumentují zvýšením bezpečnosti
23.3.2025Takhle mrtvého koně Němci sedlají: Ještě loni nic nevyrábějící Číňané letos doma prodají víc aut stejného typu než všichni Němci společně
23.3.2025Po letech objevená reklama Hondy s Ayrtonem Sennou pro její domácí trh je bizarní připomínkou jedné slavné éry
24.3.2025K mání je zapomenutá francouzská silniční stíhačka v dodnes zánovním stavu, o tomhle jsme snili po pádu komunismu
24.3.2025Přepište dějiny. Nové Alfy Romeo nakonec dostanou i motor V6, třebaže původně měly být do roka jen elektrické
24.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva