Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i40 2015: facelift přistižen, může přinést radikální změnu designu
22.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Kombík z Koreje dostane asi o dost modernější kabát. Pod kapotou či uvnitř ale mají přijít jen lehké změny.
Korejská automobilka zejména v českých luzích nezaujala v poslední době ani tak novým modelem, jakožto spíše zvláštní statistikou týkající se prodejů. Tuto podivnost kráse ale pro dnešek ponechme stranou a místo toho se podívejme na modernizaci jejího portfolia. V tomto směru zmiňujeme velmi často novou generaci Hyundai i20, mimo ni se ovšem Korejci chystají také na facelift modelu i40. Ten byl jakožto kombi představen již v roce 2011 (sedan dorazil o pár měsíců později), pročež už má na změnu nějakého toho detailu nárok, minimálně na korejské poměry
Aktuálně jsme přitom velmi zvědavi, co na nás automobilka chystá. Původně jsme totiž očekávali jen novou čelní masku, která by odpovídala současnému stylu Fluidic Sculpture 2.0. To ostatně jen potvrzovaly první špionážní fotky, na nichž měl kombík zakamuflovanou pouze přední část. Nyní tu ovšem máme pár snímků, které do ochranné fólie halí kompletně celý vůz. Je tak vlastně otázkou, zda se pod povrchem skutečně skrývá Hyundai i40, tvar zadních světel a především zadního okna tomu však napovídá.
Je tedy možné, že původně se jednalo pouze o rané prototypy a změn nakonec bude mnohem více, než jsme počítali. Stejně tak ale Korejci mohou pouze mlžit. Není přitom ani jisté, že výsledek spatříme vysloveně brzy, ačkoliv v tomto směru připadá do úvahy i pařížský autosalon. Vůbec bychom se ale nedivili, kdyby automobilka nakonec ve městě nad Seinou ukázala pouze zmiňovaný hatchback a kombíku dopřála pár minut slávy navíc samostatnou premiérou někdy v průběhu podzimu.
Ve hře však nakonec může být i Ženeva 2015, neboť Korejci původně naznačovali, že Hyundai i40 bude stejně jako i30 definovat sedmiletý životní cyklus. Příští rok na jaře by přitom uplynula přesně polovina, čímž by původní plány a cíle byly splněny. Možností je tedy opravdu mnoho, s ohledem na Ženevu by přitom značka měla na radikální změnu exteriéru dostatek času. V případě interiéru a motorového prostoru však již počítáme pouze s velmi malou (pokud vůbec) evolucí.
Faceliftované Hyundai i40 dostalo pořádnou kamufláž. Představení se přitom můžeme dočkat již v Paříži nebo až v Ženevě
Zdroj: Auto Plus
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- První elektrické Ferrari nachytali při testech. Vzhledem děsí asi jen dočasně, falešný zvuk mu ale zůstane
včera - Slavná reklama Audi se skokanským můstkem fascinuje i 38 let po svém vzniku, pomocnému lanu navzdory
7.1.2025 - Řidič Corvette po divokém manévru vylétl ze silnice, těsně minul lampu a skákal po poli, pak se vrátil do provozu, jako by se nic nestalo
6.1.2025
Nejnovější články
- Jak moc VW kašle na zákazníky? Konec „manuálních” verzí Golfů GTI a R to ukazuje v plné nahotě
před hodinou - Následky exploze Tesly u Trumpova hotelu připomínají, že vaše auto toho o vás ví moc. A většina automobilek to vyslepičí kdekomu
včera - Porsche začalo prodávat montované domky za desítky milionů. A není to zase tak špatný nápad, jak se může zdát
včera - Škoda odhalila facelift Enyaqu. Neřeší nic, automobilka se chlubí tím, že na nabití ujede o 1 km víc
včera - První elektrické Ferrari nachytali při testech. Vzhledem děsí asi jen dočasně, falešný zvuk mu ale zůstane
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva