Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i20 2015: nová generace nafocena bez maskování, asi jen pro Indii
31.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Stylizace korejské novinky vypadá přeplácaně, pod kapotou však zůstane u konzervativní noty. Modernizaci motorů tedy neočekávejte.
Nová generace korejského hatchbacku Hyundai i20 by měla být jednou z hvězd pařížského autosalonu. To se ovšem bavíme o verzi, která bude prodávána na evropských trzích a jež díky neopatrnosti testovacího jezdce nechtěně odhalila svou záď již v březnu letošního roku. Nyní zde pro změnu máme pohled i na příď, ten však již - pokud Korejci nepřestylizovali záď vozu - není určen evropskému publiku.
Záběry tedy podle všeho odhalují verzu, která se bude prodávat na indickém trhu a posléze i v dalších asijských zemích. V tomto směru přitom můžeme být rádi, neboť přední partie tohoto provedení příliš potěchy pro vaše oko nenabídnou. Samotné světlomety nevypadají nikterak zle, v kombinaci s úzkou štěrbinou, jež odděluje kapotu motoru od nárazníku s rozšklebeným otvorem, však máme pocit, že koukáme na dort pejska a kočičky. Pokud navíc do rovnice zakomponujeme ještě relativně malá 15palcová kola, rozpaky jsou na světě.
Záď již působí příjemnějším dojmem a třeba tvarem světlometů částečně připomíná evropskou verzi. Ta je sice „vyrýsovanější” a kupříkladu pod světly nabízí zajímavé prolisy, ovšem ani indické provedení není zcela od věci. Doufáme přitom, že daná podobnost zadních partií obou modelů nebude zkopírována také vpředu, v Evropě by totiž Hyundai s daným „čumákem“ udělalo krok zpátky.
Po stránce technické lze pak očekávat zachování stávající nabídky. Základem se tedy stane benzinová Jedna-dvojka o výkonu 80 koní, kterou doplní pětistupňový manuál. Ten šestistupňový je vyhrazen 1,4litrovému turbodieselu naladěnému na 90 koní, vrchol pak představuje benzinová Jedna-čtyřka produkující rovnou stovku koní. Ta je ovšem spřažena s archaickým čtyřstupňovým automatem.
Nová generace Hyundai i20 určená indickému publiku vypadá spíše přeplácaně než elegantně
Zdroj: Team-BHP
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejnovější články
- Nástupcem propadáku, který nezachránil ani Lewis Hamilton, si Mercedes není jistý tak moc, že ho faceliftoval ještě před premiérou
před 2 hodinami - Rolls-Royce ukázal nový obří 20válcový motor, tomu se říká lék na nemoci doby
před 4 hodinami - Jaguarem na poslední chvíli zaříznuté turbínové superauto nakonec míří na silnice, jeho autor ho prostě musel dokončit
před 5 hodinami - Elektrický Mercedes za deště shořel majiteli pod rukama a zapálil mu dům, i když hodiny stál a ani se nenabíjel
před 7 hodinami - Volkswagenem vzkříšená značka chtěla prodávat jen elektromobily, 80 % zájemců chce ale spalovací motor
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva