Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo
31.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) Inovovaná i10 počítá s novými nárazníky či kulatými světly pro denní svícení. Vzhled se změnil výrazně, motory se ale nemění.
Uplynuly takřka na den přesně tři roky od doby, kdy Hyundai představilo druhou generaci svého nejmenšího modelu i10. Ten se na evropských trzích uchytil nadmíru dobře, neboť jeho registrace od té doby neustále stoupají. Loni bylo prodáno 86 004 kusů, pro letošek by tato cifra mohla být i překonána. Korejci ovšem nehodlají usnout na vavřínech a proto v Paříži představí faceliftované provedení.
Virtuálně si novinku můžeme prohlédnout již dnes, přičemž změn možná až překvapivě není málo. Vpředu totiž najdeme zcela nový nárazník a čelní masku, jíž zdobí pár nových světel pro denní svícení. V dnešní době již neudiví, že používají LEDky, o poznání zajímavější je ovšem kulatý tvar, který dává vzpomenout na současný Renault Twingo i faceliftované provedení toho předchozího.
Dále můžeme zmínit novou selekci 14palcových ocelových či litých kol, zatímco dozadu se nastěhoval nový nárazník či lehce modifikované lampy. Kromě toho si můžeme povšimnout černé vsuvky v prostoru pro registrační značku, kam se rovněž nastěhovaly mlhovky. Jejich tvar přitom reflektuje čelní denní světla, čímž chce být Hyundai i10 vizuálně vyvážené.
Přesunout se můžeme do kabiny, kde bude možné sáhnout po dvoubarevných plastech či ve vyšších výbavách po sedmipalcovém dotykovém displeji. Součástí multimédií je přitom v takovém případě navigace či možnost spárování se systémy Apple CarPlay a Android Auto. Hyundai pak také nabízí sedmileté bezplatné členství v rámci živého monitoringu dopravy.
Další novinky spočívají v příchodu nových bezpečnostních technologií, mezi které patří monitoring jízdních pruhů LDWS či přednárazový systém FCWS. V obou případech jsou užívány čelní kamerové senzory, funkčnost je pak omezena maximální rychlostí 60 km/h. Tím jsme se dostali na konec, pod kapotou se již nepohnul ani šroubek.
Zákazníci tedy budou moci na přelomu roku, kdy se facelift objeví na prvních evropských trzích, nadále vybírat mezi litrovým a 1,25litrovým benzinovým motorem. V obou případech je přitom možné zvolit pětistupňový manuál nebo čtyřstupňový automat, ceny ve srovnání s těmi aktuálními nejspíš příliš měnit nebudou.
Hyundai i10 se proměnilo zejména zvenčí. Uvnitř lze počítat s lepší výbavou, pod kapotou se však nepohnul ani šroubek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nejasnosti okolo videa shořelé sbírky krásných Porsche ukazují, jak tenká je v roce 2025 hranice mezi fikcí a realitou
před 10 hodinami - Záběry buldozeru odklízejícího elektrická auta odstavená na silnici během požárů v Kalifornii jsou výmluvným obrazem dnešní doby
včera - První elektrické Ferrari nachytali při testech. Vzhledem děsí asi jen dočasně, falešný zvuk mu ale zůstane
8.1.2025
Nejnovější články
- „Bugatti pro chudé” se začalo prodávat. Lidové auto s 1 079 koňmi dělá při své ceně i z Porsche 911 předražený nesmysl
před 58 minutami - Dodge má problém, jeho nové elektrické Chargery „umírají” v rukou majitelů hned pár kilometrů po převzetí u dealerů
před 2 hodinami - Prodejní šéf VW se zoufale snaží udat nechtěná elektrická auta a říká, že jsou spolehlivější. Data ukazují pravý opak
před 3 hodinami - Nová velká Dacia Bigster zná své první ceny. Bude to nejspíš hit i přes zklamání z interiéru
před 5 hodinami - Škoda loni někomu prodala jako nová dávno nevyráběná auta, to nejstarší se nedělá už 10 let
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Porsche - vse o sportovnich modelech 01.10. 17:19 - M.Z.
- Policejní kontroly a měření 01.10. 17:16 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.10. 13:55 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 01.10. 10:59 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 01.09. 21:24 - M.Z.
- Další zajímavá autovidea 01.09. 16:26 - Eda
- VZKAZY 01.09. 15:07 - M.Z.
- Rady k výběru auta? 01.09. 04:27 - Čičo