Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo
31.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) Inovovaná i10 počítá s novými nárazníky či kulatými světly pro denní svícení. Vzhled se změnil výrazně, motory se ale nemění.
Uplynuly takřka na den přesně tři roky od doby, kdy Hyundai představilo druhou generaci svého nejmenšího modelu i10. Ten se na evropských trzích uchytil nadmíru dobře, neboť jeho registrace od té doby neustále stoupají. Loni bylo prodáno 86 004 kusů, pro letošek by tato cifra mohla být i překonána. Korejci ovšem nehodlají usnout na vavřínech a proto v Paříži představí faceliftované provedení.
Virtuálně si novinku můžeme prohlédnout již dnes, přičemž změn možná až překvapivě není málo. Vpředu totiž najdeme zcela nový nárazník a čelní masku, jíž zdobí pár nových světel pro denní svícení. V dnešní době již neudiví, že používají LEDky, o poznání zajímavější je ovšem kulatý tvar, který dává vzpomenout na současný Renault Twingo i faceliftované provedení toho předchozího.
Dále můžeme zmínit novou selekci 14palcových ocelových či litých kol, zatímco dozadu se nastěhoval nový nárazník či lehce modifikované lampy. Kromě toho si můžeme povšimnout černé vsuvky v prostoru pro registrační značku, kam se rovněž nastěhovaly mlhovky. Jejich tvar přitom reflektuje čelní denní světla, čímž chce být Hyundai i10 vizuálně vyvážené.
Přesunout se můžeme do kabiny, kde bude možné sáhnout po dvoubarevných plastech či ve vyšších výbavách po sedmipalcovém dotykovém displeji. Součástí multimédií je přitom v takovém případě navigace či možnost spárování se systémy Apple CarPlay a Android Auto. Hyundai pak také nabízí sedmileté bezplatné členství v rámci živého monitoringu dopravy.
Další novinky spočívají v příchodu nových bezpečnostních technologií, mezi které patří monitoring jízdních pruhů LDWS či přednárazový systém FCWS. V obou případech jsou užívány čelní kamerové senzory, funkčnost je pak omezena maximální rychlostí 60 km/h. Tím jsme se dostali na konec, pod kapotou se již nepohnul ani šroubek.
Zákazníci tedy budou moci na přelomu roku, kdy se facelift objeví na prvních evropských trzích, nadále vybírat mezi litrovým a 1,25litrovým benzinovým motorem. V obou případech je přitom možné zvolit pětistupňový manuál nebo čtyřstupňový automat, ceny ve srovnání s těmi aktuálními nejspíš příliš měnit nebudou.








Hyundai i10 se proměnilo zejména zvenčí. Uvnitř lze počítat s lepší výbavou, pod kapotou se však nepohnul ani šroubek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Clarkson, Hammond a May se překvapivě vrátí v novém motoristickém pořadu, navíc už za měsíc
před hodinouFerrari se asi spletlo a vtípek pro 1. duben pustilo ven o 14 dnů dřív. Jak jinak by se mohlo začít prodávat tohle?
včeraRichard Hammond a James May se po letech vrátili do míst, kde točili Top Gear, nechápali nic
17.3.2025
Nejčtenější články
Tři Němci dekády schovávali v garáži nezničitelný Mercedes, který přežije konec světa. Teď může být váš skoro nepoužitý
17.2.2025VW a Audi potichu odpískaly plán prodávat od roku 2033 jen elektrická auta, i když se dál tváří, že se nic nezměnilo
17.2.2025Kie asi nestačí, že její poslední novinky odrazují už pohonem, přidala jim tedy ještě bizarní design
17.2.2025Další majitel elektromobilu při parkování ťuknul zadní světlo, tentokrát kvůli tomu auto totálně selhalo a dál už nejelo
17.2.2025Dacia vám svůj nejnovější model prodá i jako hotel na kolech nebývalých rozměrů, stojí jen jako jedna rodinná dovolená
17.2.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.19. 11:42 - HondaMan
- Toyota obecně 03.19. 08:25 - Zajda
- Jak postupovat, pokud protijedoucí vozidla odbočují vlevo 03.18. 08:44 - petr_riha
- Onboard videa 03.17. 18:30 - Truck Daškam
- Lampárna (stěžovatelna) 03.17. 08:50 - HondaMan
- Chlubítko univerzální 03.15. 16:56 - řidičBOB
- Politický koutek 03.15. 16:09 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.15. 15:04 - řidičBOB