Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i10 2017: facelift překopal vzhled, teď vypadá jak Renault Twingo
31.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) Inovovaná i10 počítá s novými nárazníky či kulatými světly pro denní svícení. Vzhled se změnil výrazně, motory se ale nemění.
Uplynuly takřka na den přesně tři roky od doby, kdy Hyundai představilo druhou generaci svého nejmenšího modelu i10. Ten se na evropských trzích uchytil nadmíru dobře, neboť jeho registrace od té doby neustále stoupají. Loni bylo prodáno 86 004 kusů, pro letošek by tato cifra mohla být i překonána. Korejci ovšem nehodlají usnout na vavřínech a proto v Paříži představí faceliftované provedení.
Virtuálně si novinku můžeme prohlédnout již dnes, přičemž změn možná až překvapivě není málo. Vpředu totiž najdeme zcela nový nárazník a čelní masku, jíž zdobí pár nových světel pro denní svícení. V dnešní době již neudiví, že používají LEDky, o poznání zajímavější je ovšem kulatý tvar, který dává vzpomenout na současný Renault Twingo i faceliftované provedení toho předchozího.
Dále můžeme zmínit novou selekci 14palcových ocelových či litých kol, zatímco dozadu se nastěhoval nový nárazník či lehce modifikované lampy. Kromě toho si můžeme povšimnout černé vsuvky v prostoru pro registrační značku, kam se rovněž nastěhovaly mlhovky. Jejich tvar přitom reflektuje čelní denní světla, čímž chce být Hyundai i10 vizuálně vyvážené.
Přesunout se můžeme do kabiny, kde bude možné sáhnout po dvoubarevných plastech či ve vyšších výbavách po sedmipalcovém dotykovém displeji. Součástí multimédií je přitom v takovém případě navigace či možnost spárování se systémy Apple CarPlay a Android Auto. Hyundai pak také nabízí sedmileté bezplatné členství v rámci živého monitoringu dopravy.
Další novinky spočívají v příchodu nových bezpečnostních technologií, mezi které patří monitoring jízdních pruhů LDWS či přednárazový systém FCWS. V obou případech jsou užívány čelní kamerové senzory, funkčnost je pak omezena maximální rychlostí 60 km/h. Tím jsme se dostali na konec, pod kapotou se již nepohnul ani šroubek.
Zákazníci tedy budou moci na přelomu roku, kdy se facelift objeví na prvních evropských trzích, nadále vybírat mezi litrovým a 1,25litrovým benzinovým motorem. V obou případech je přitom možné zvolit pětistupňový manuál nebo čtyřstupňový automat, ceny ve srovnání s těmi aktuálními nejspíš příliš měnit nebudou.








Hyundai i10 se proměnilo zejména zvenčí. Uvnitř lze počítat s lepší výbavou, pod kapotou se však nepohnul ani šroubek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
dnesElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Druhý nejprodávanější model Mercedesu už má datum na svém parte. Pokud o něj máte zájem, objednávejte rychle
20.3.2025Elektromobily už v Austrálii stojí stejně jako „srovnatelná” spalovací auta, jejich prodeje přesto prudce klesají
21.3.2025Rozlučka Toyoty s její jedinou manuální šestiválcovou mašinou je absurdně drahá, nemravně využívá současného dění
21.3.2025Další kontroverzní kreace Mansory dráždí oči i žaludek, její jméno dává nepokrytě najevo, komu „podkuřuje”
21.3.2025VW možná začíná chápat, po elektrickém kolapsu přesunul pozornost ke svému nejžádanějšímu autu vůbec
21.3.2025
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.20. 21:24 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 18:20 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins