Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai Genesis Coupe 2012: facelift dorazil i do Evropy, parádní ceny zůstanou
19.7.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
(+ nové foto) Více než půl roku po korejské premiéře se výrazně faceliftované kupé Genesis začíná prodávat i v Evropě. První ceny vypadají dobře.
Psal se listopad roku 2011, když Hyundai oficiálně vyrukoval s velkým faceliftem modelu Genesis Coupe. Tehdy jsme se dozvěděli hlavně technické údaje citelně posílených motorů, až později nám Korejci vůz ukázali na pořádné sadě fotek. V mezičase jsme se sice mohli dočíst i o sympatických korejských cenách, přesná dostupnost ani ceník inovované Genesisu v Evropě ale tehdy nebyly známy.
Nyní máme v tomto směru o mnoho jasněji. Na stránkách českého zastoupení tedy zatím stále najdete jen nabídku předchozí verze, ve Francii už se ale začala prodávat ta nová. A tento fakt skýtá i pro nás hned několik zajímavých novinek.
Předně si vůz můžeme prohlédnout na fotkách v evropské specifikaci, v jaké jednoho dne dorazí také k nám. Zřejmé jsou pochopitelně též technické údaje, které se pro Evropu nemění - k dispozici budou i zde nadále oba motory. Tedy 3,8 V6 nově posílený na 347 koní s akcelerací na stovku za 5,9 sekundy maximálních rychlostí 260 km/h a 2,0 Turbo rovněž se stádem klisen k dobru (celkem až 260), zrychlením z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy a maximální rychlostí 236 km/h.
A známé jsou rovněž ceny. Ty francouzské nejsou vzhledem k odlišnému daňovému zatížení u takovýchto aut pro náš trh úplně relevantní, cifra 37 900 Eur (cca 965 tisíc Kč) za vrcholnou verzi 3,8 V6 s osmistupňovým automatem a totální výbavou od navigace až po nejlepší dostupný audiosystém ale naznačuje, že k žádné dramatické změně v ceníku nedojde ani u nás. V České republice nyní stojí obdobná předfaceliftované verze (ale jen s šestistupňovým automatem, 303 koňmi a podobnými „nedostatky”) 869 990 Kč, takže ta inovované bude stát maximálně o pár desítek tisíc více. Pokud se vůbec něco změní.
A cena kolem 900 tisíc Kč za auto s tak objemným a výkonným motorem, pohonem zadních kol přes samosvorný diferenciál a velkou kopicí výbavy je hodně zajímavá. Však si o možnostech auta více přečtěte v našem loňském testu - dokonalé sice není, jedinečnou nabídku ale představuje i tak.
První fotky faceliftovaného provedení pro Evropu znovu ukazují značně zatraktivněný vzhled korejského kupé
Zdroj: Hyundai France přes Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejčtenější články
- Elektrický Fiat 500 vážně nikdo nechce, už měsíc stojící výroba se nerozjede po celý další měsíc
2.10.2024 - Nová Škoda Elroq postrádá jakoukoli invenci. Je to špatný typ auta, které je ve špatný čas na špatném místě
2.10.2024 - Max Verstappen byl při oslavě svých narozenin natočen v docela normálním rodinném Audi, které můžete mít i vy
2.10.2024 - Majitelům nových Maserati za jízdy dochází benzín, i když palivoměr ukazuje, že „šťávy” mají dost
2.10.2024 - „Zýrou emišns”? Volvo přiznalo, že jeho „nulové emise” znamenají přesně 36,7 tuny CO2, to je panečku matematika
2.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva