Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda Vezel 2014: do Evropy zřejmě s novým názvem i dieselem
23.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ nové foto) Ve domovině se nový crossover prodává i jako hybrid, ovšem s menším zavazadelníkem než standard. I proto asi dá Evropa přednost „sazím“.
Nový crossover japonské automobilky jsme si sice před časem představili, ale vcelku zevrubně. Jelikož ovšem po příchodu modelu na japonský trh vešly ve známost nové informace, s nimiž Honda vyslala do světa také bohatou fotogalerii, nastal čas na menší ohlédnutí. Stejně jako je ideální doba na jednu menší spekulaci, jež se týká názvu. Podle náznaků by totiž Vezel mohl do Evropy dorazit jako CR-U. Nic z toho však není ověřené, proto raději tuto oblast opusťme a pojďme se podívat na samotnou techniku.
V Zemi vycházejícího slunce je crossover momentálně k dispozici se dvěma pohonnými ústrojími, z nichž obě sázejí na 1,5litrový benzinový motor. V prvním případě jde o holý základ, který počítá s výkonem 131 koní, druhý ovšem počítá také se zapojením elektřiny. Síla soustavy v takové chvíli naroste na 152 koní, prozatím se však s touto verzí počítá pouze v Japonsku. Je tak otázkou, zda Vezel/CR-U dorazí na Starý kontinent raději s novým 1,6litrovým dieselem, který v menším Civicu rozhodně nezklamal.
Vyjma toho má Honda pro tento model k dispozici ještě motor 1,5 VTEC Turbo, ten by ovšem měl být k mání pro změnu pouze na americkém trhu. Selekce pohonu předních či všech kol ale zřejmě bude nabízena po celém světě, přičemž zvolená koncepce nemá vliv na objem zavazadlového prostoru. To ale již není případ hybridního ústrojí, jež má snižovat standardní 453litrový prostor na 404 l.
Uvnitř pak japonská novinka již standardně nabídne třeba elektronickou parkovací brzdu nebo kontrolu rozjezdu do kopce, v rámci výbavy ale nebyla finalizována nabídka ani pro evropský, ani pro severoamerický trh. Nové fotky ovšem naznačují, že možností bude celá řada. Dle toho se pak budou lišit i ceny, jež by na Starém kontinentu měly startovat na sumě okolo 19 000 Eur (cca 520 tisíc Kč).









































































Honda Vezel zřejmě do Evropy dorazí s dieselovým pohonným ústrojím namísto hybridní jednotky, jež se již nyní prodává v Japonsku
Sportovní příslušenství by již mělo být k mání všude po celém světě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
15.3.2025Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
14.3.2025
Nejnovější články
Ne že by to VW neměl před očima: Jeho nejprodávanějším autem je teď rodinný vůz větší než Škoda Octavia za 400 tisíc Kč
včeraElektromobily stále víc rozdělují společnost, ukázal průzkum. Jejich zastánců je jen 7 procent, počet odpůrců vzrostl na trojnásobek
včeraK mání je zapomenutý pokus Francouzů o rychlý lidový luxus, 1 z pouhých 300 aut dodnes pořádně nejezdilo
včeraPohádka o spolehlivosti elektroaut se dál rozpadá. Po první STK nepustíme zpátky na silnici 34 procent Tesel, říkají Nizozemci
včeraNový vrcholný Moskvič se nakonec začne prodávat na jaře. Výkonný a vybavený vůz větší než Škoda Kodiaq bude o dost levnější
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva