Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda Vezel 2014: do Evropy zřejmě s novým názvem i dieselem
23.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ nové foto) Ve domovině se nový crossover prodává i jako hybrid, ovšem s menším zavazadelníkem než standard. I proto asi dá Evropa přednost „sazím“.
Nový crossover japonské automobilky jsme si sice před časem představili, ale vcelku zevrubně. Jelikož ovšem po příchodu modelu na japonský trh vešly ve známost nové informace, s nimiž Honda vyslala do světa také bohatou fotogalerii, nastal čas na menší ohlédnutí. Stejně jako je ideální doba na jednu menší spekulaci, jež se týká názvu. Podle náznaků by totiž Vezel mohl do Evropy dorazit jako CR-U. Nic z toho však není ověřené, proto raději tuto oblast opusťme a pojďme se podívat na samotnou techniku.
V Zemi vycházejícího slunce je crossover momentálně k dispozici se dvěma pohonnými ústrojími, z nichž obě sázejí na 1,5litrový benzinový motor. V prvním případě jde o holý základ, který počítá s výkonem 131 koní, druhý ovšem počítá také se zapojením elektřiny. Síla soustavy v takové chvíli naroste na 152 koní, prozatím se však s touto verzí počítá pouze v Japonsku. Je tak otázkou, zda Vezel/CR-U dorazí na Starý kontinent raději s novým 1,6litrovým dieselem, který v menším Civicu rozhodně nezklamal.
Vyjma toho má Honda pro tento model k dispozici ještě motor 1,5 VTEC Turbo, ten by ovšem měl být k mání pro změnu pouze na americkém trhu. Selekce pohonu předních či všech kol ale zřejmě bude nabízena po celém světě, přičemž zvolená koncepce nemá vliv na objem zavazadlového prostoru. To ale již není případ hybridního ústrojí, jež má snižovat standardní 453litrový prostor na 404 l.
Uvnitř pak japonská novinka již standardně nabídne třeba elektronickou parkovací brzdu nebo kontrolu rozjezdu do kopce, v rámci výbavy ale nebyla finalizována nabídka ani pro evropský, ani pro severoamerický trh. Nové fotky ovšem naznačují, že možností bude celá řada. Dle toho se pak budou lišit i ceny, jež by na Starém kontinentu měly startovat na sumě okolo 19 000 Eur (cca 520 tisíc Kč).









































































Honda Vezel zřejmě do Evropy dorazí s dieselovým pohonným ústrojím namísto hybridní jednotky, jež se již nyní prodává v Japonsku
Sportovní příslušenství by již mělo být k mání všude po celém světě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 5 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Druhý nejprodávanější model Mercedesu už má datum na svém parte. Pokud o něj máte zájem, objednávejte rychle
20.3.2025Elektromobily už v Austrálii stojí stejně jako „srovnatelná” spalovací auta, jejich prodeje přesto prudce klesají
21.3.2025Rozlučka Toyoty s její jedinou manuální šestiválcovou mašinou je absurdně drahá, nemravně využívá současného dění
21.3.2025Další kontroverzní kreace Mansory dráždí oči i žaludek, její jméno dává nepokrytě najevo, komu „podkuřuje”
21.3.2025VW možná začíná chápat, po elektrickém kolapsu přesunul pozornost ke svému nejžádanějšímu autu vůbec
21.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 10:02 - řidičBOB
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.19. 14:29 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins