Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda CR-V 2012: další technická data, stovka nových fotek
25.8.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Honda zveřejnila před pařížským autosalonem další technické údaje a také sadu obsahující téměř stovku nových snímků evropské verze CR-V.
Tímto textem načínáme už druhou desítku článků zaměřených výlučně na čtvrtou generaci Hondy CR-V. Ne že bychom byli na nový crossover nějak zvlášť vysazení, jenže japonská automobilka se rozhodla zveřejňovat fotky a informace salámovou metodou - už déle než rok nás krmí datovými drobky, navíc servírovanými zvlášť pro Evropu, Japonsko a Spojené státy.
Nově proto třeba víme, že hmotnost vozu se bude pohybovat od 1 456 kg zážehového dvoulitru s pohonem předních kol a manuálem, až po1 806 kg, které naměřili dieselu 2,2 i-DTEC s automatem a čtyřkolkou. Kombinovaná spotřeba naftového modelu se podle výbavy pohybuje od 5,6 do 6,6 l/100 km, zážehové varianty by měly papírově jezdit za 7,2 až 7,5 litru.
Mimochodem v USA je CR-V již v prodeji a stojí od 22 500 do 28 500 dolarů (v přepočtu 450 až 570 tisíc), přičemž v EU si ji budete moci oficiálně pořídit až říjnu, po zářijové premiéře na pařížském autosalonu.
Termín uvedení na evropské trhy ale není tím, proč o CR-V opět píšeme, k tomu nám ostatně chybí především ceník. Hlavním důvodem je, že Honda opět vypustila další návnadu. Před měsícem automobilka zveřejnila detailnější specifikace a až teď je doplnila (snad už kompletní) sadou téměř stovky podrobných fotografií.
Snad by na nich ani nebylo co zkoumat, Honda nám CR-V ukázala zvnějšku i zevnitř, přesto zde však několik nových věci najdete. Sada obrázků kromě jiné představuje také doplňkovou výbavu, takže poprvé máme možnost podívat se třeba na aerodynamický exteriérový paket obsahující nástavce nárazníků a prahů, dvoubarevné disky kol, ale jsou zde i prvky jako nezávislé topení, elektrické ovládání pátých dveří, ambientní osvětlení spodní části kabiny v prostoru pro nohy nebo příslušenství do kufru.
To jistě není málo, předem vám ale můžeme říci, že tímto náš seriál o CR-V nekončí. Ještě se dočkáme kompletních technických dat, českých cen a možná i nějakých dalších záběrů. To by na další dva až tři díly mohlo dát, takže nezoufejte, ještě je pro co žít...
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.































































































Honda jej zatím oficiálně nepotvrdila, ale CR-V by měla kromě stávajících motorů dostat také novou přeplňovanou šestnáctistovku o výkonu minimálně 120 koní
Zdroj: Honda
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 2 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včeraDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
včeraŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 08:14 - Stepan
- BMW Divize 04.20. 23:38 - Zajda
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins