Holden VF Commodore: facelift již 17 měsíců od představení nové generace

Nejprodávanější australský sedan vyšší třídy se dočkal drobné modernizace, která vylepšila paletu barev. Překalibrován byl i posilovač řízení.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Holden VF Commodore: facelift již 17 měsíců od představení nové generace

13.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Holden VF Commodore: facelift již 17 měsíců od představení nové generace

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Nejprodávanější australský sedan vyšší třídy se dočkal drobné modernizace, která vylepšila paletu barev. Překalibrován byl i posilovač řízení.

O australské automobilce Holden jsme se v minulosti zmiňovali poměrně často. Zpočátku se tak dělo hlavně v souvislosti s extrémně výkonnými verzemi modelu Commodore a kreacemi zvanými Ute, pod čímž si můžeme představit ospoilerovaný pick-up. V poslední době byl tématem k hovoru plánovaný konec výroby. K tomu by mělo dojít v roce 2016, od následujícího období bude Holden již jen značkou, pod kterou se budou prodávat modely koncernu General Motors s jinými logy.

Dá se přitom předpokládat, že s koncem originality přijde Holden o značnou část publika. Značka však přesto doufá, že i nadále zůstane na výsluní a bude vládnout australskému trhu. My se spíše přikláníme k první možnosti, k rozuzlení však máme daleko. Věci, které se tak odehrají za několik let, již nebudeme řešit a místo toho se vrhneme na nejbližší budoucnost, která je spojena s faceliftem modelu VF Commodore.

Ten je na trhu nějakých 17 měsíců, proto není modernizace až tak zásadní. Zvenčí se vlastně jedná pouze o osvěžení palety barev, která nyní hostí nové odstíny s poetickými názvy jako Jungle Green nebo Some Like It Hot Red. Druhá zmiňovaná je k mání pro všechny verze, první můžete spojit pouze se sportovními deriváty SV6, SS, SS V a SS V Redline.

Pro posledně zmiňované provedení je pak k dispozici také černě lakovaný difuzor či nově stylizovaná litá 19palcová kola. Tím však s exteriérem končíme a můžeme se přesunout do kabiny. Zůstaneme přitom i nadále u vrcholné sportovní varianty, která se pyšní černým interiérem Jet Black, jemuž u modelů osazených automatickou převodovkou dělají společnost nová pádla řazení pod volantem.

Kromě toho se překalibrování dočkal posilovač řízení, který je nyní k dispozici ve třech úrovních. Verzi Touring dostaly výbavy Evoke, Calais, Calais V a Caprice V, ze Sportu profitují stupně SV6, SS a SS V. Pro vrcholné provedení SS V Redline je pak k dispozici úroveň zvaná Sport and Competitive. Mimo to Holden ještě přidal vodicí čáry ke zpětné parkovací kameře.

Tím nám ale výčet všech změn končí, pod kapotou je vše beze změn. Měnit se asi nebudou ani ceny, tato oblast ale zřejmě bude zajímat již jen zájemce o individuální dovoz a následnou konverzi pravostranného řízení na to levostranné.


Holden VF Commodore: facelift již 17 měsíců od představení nové generace - 1 - Holden VF Commodore 2015 facelift prvni foto 01Holden VF Commodore: facelift již 17 měsíců od představení nové generace - 2 - Holden VF Commodore 2015 facelift prvni foto 02Holden VF Commodore: facelift již 17 měsíců od představení nové generace - 3 - Holden VF Commodore 2015 facelift prvni foto 03Holden VF Commodore: facelift již 17 měsíců od představení nové generace - 4 - Holden VF Commodore 2015 facelift prvni foto 04
Drobný facelift Holdenu VF Commodore doprovází drobná fotogalerie

Zdroj: WorldCarFans

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.