Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ford Focus 2015: facelift má české ceny, startují na 337 tisících Kč
17.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizované provedení je k mání ve třech karosářských verzích a třech výbavách. Motory pak limituje maximálně 1,6litrový objem.
S faceliftem Fordu Focus jsme se mohli seznámit již v únoru, tedy krátce před výstavním debutem na ženevském autosalonu. V srpnu jsme pak mohli informovat o německých cenách, ty české však známe teprve nyní. Vesměs přitom odpovídají naší předpovědi, v jedné oblasti jsme ovšem střelili mimo terč. Novinka modrého oválu totiž nakonec nedorazí jen jako hatchback a kombík, ale rovněž jako sedan. Ten je sice k mání pouze se třemi nejsilnějšími motory, snahu značky o maximalizaci portfolia ovšem musíme ocenit.
Exkurzi po cenách ovšem začneme u hatchbacku, který ve výbavě Trend a s atmosférickým motorem 1,6 Ti-VCT vychází na 336 990 Kč. Za tuto částku dostanete krom 105 koní a pětistupňového manuálu také manuální klimatizaci, audiosystém se šesti reproduktory, palubní počítač, kůží obšitý volant a hlavici řadicí páky, elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka, asistent rozjezdu do svahu či 16palcová ocelová kola.
Zvolit na této úrovni a s tímto motorem můžete nejen kombi, které je dražší o 20 000 Kč, ale také šestistupňový automat PowerShift. Ten na přední kola přenáší již 125 koní, přičemž pod kapotou hatchbacku vyjde na 416 990 Kč. Sáhnout ovšem můžete i po přeplňovaném tříválci 1,0 EcoBoost, jehož 100 koní vás vyjde minimálně na 346 990 Kč, stejně jako je od 395 990 Kč k mání turbodiesel 1,6 Duratorq TDCi.
Přesunout se můžeme k výbavě Trend Sport, se kterou jsou spojeny pouze dvě pohonné jednotky, a sice litrový a 1,5litrový EcoBoost. První nabízí 125 koní a startuje na sumě 401 990 Kč, druhý pak byl naladěn na 150 koní a jeho minimální cena činí 426 990 Kč. Samotná výbava přitom zahrnuje 16palcová litá kola, automatickou dvouzónovou klimatizaci nebo sportovní sedadla a podvozek.
Pokud vám to nestačí, pak zamiřte rovnou na úroveň Titanium, která dále zahrnuje tempomat, startovací tlačítko, elektricky ovládaná zadní okna nebo multimediální systém SYNC. Vybírat můžete mezi třemi pohonnými jednotkami, kdy litrový EcoBoost je k mání od 426 990 Kč, 1,5litrový pak od 451 990 Kč. Sáhnout ovšem můžete i po 1,6litrovém dieselu, jehož 115 koní vychází na 470 990 Kč.
Ve všech výbavách přitom platí dvacetitisícový příplatek za kombi, sedan je pak oproti hatchbacku dražší o 10 tisíc korun. Dopřát si jej přitom můžete na úrovni Trend, kdy v kombinaci s litrovým EcoBoostem o výkonu 125 koní vychází na 381 990 Kč, nebo případně na nejvyšším stupni Titanium. Zde je spojen s benzinovým (461 990 Kč) i dieselovým (480 990 Kč) motorem.
Dále můžete vybírat z celé řady příplatků, mezi nimiž nechybí zvýhodněné sady, při volbě litrového motoru EcoBoost o výkonu 125 koní pak počítejte se zaváděcí nabídkou v podobě bonusu 10 tisíc korun. Platný je přitom pro všechny výbavy i typy karoserie. Další informace pak najdete v oficiálním ceníku, který si můžete stáhnout ze stránek českého zastoupení (PDF, 772 kB).
Faceliftovaný Ford Focus se na českém trhu začne prodávat v říjnu. Kromě hatchbacku a kombíku budete moci sáhnout i po sedanu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejnovější články
- Základní Škoda Elroq je auto dokonale ušité podle emisních mechanismů EU. Nemá ani „slavný” deštník, téměř za nic si nejde připlatit
před 4 hodinami - Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
před 11 hodinami - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
včera - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
včera - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva