Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ford B-Max: nové fotky a detaily z premiéry v Barceloně
28.2.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
(+ živé foto) Ford provedl, co předem avizoval a sériový B-Max prvně představil na veletrhu mobilní techniky Mobile World Congress.
Důvod tohoto ne úplně obvyklého rozhodnutí se jmenuje Sync. Pro majitele amerických Fordů věc ne neznámá - jedná se o komunikační a multimediální rozhraní zaváděné od roku 2007 a dnes je k dispozici pro čtrnáct modelů s modrým oválem a pět typových řad značky Lincoln. Pro evropskou klientelu je to nicméně novinka, kterou jako první přináší právě malý van B-Max.
Aby náhodou nedošlo k omylu, systém Sync není nějak zásadně převratná technologie a povětšinou sestává z dávno známých prvků, ke kterým se za chvíli dostaneme. Zajímavý je ale tím, že je míchá do jednoho komplexního multimediálního a také bezpečnostního celku.
Sync kombinuje hlasové ovládání všech dostupných služeb, dokáže číst textové zprávy sms, e-maily, statusy na sociálních sítích jako je Facebook nebo Twitter. Pomocí Bluetooth, respektive USB se dokáže spojit s téměř jakýmkoli MP3 přehrávačem, chytrým telefonem, zvládne produkty Apple a celé to bylo myšleno tak, aby řidič Fordu co nejméně sundával ruce z volantu. Pochopitelně někdy se něco pokazí, takže v případě dopravní nehody umí Sync automaticky zavolat pomoc a oznámit přesnou polohu vozidla.
Kompaktní van s originálním systémem otevírání dveří se pochopitelně představí také na ženevském autosalonu, jen to už nebude výstavní premiéra. Tam by ale mělo být konečně potvrzeno, jaké motorizace vůz dostane. Dnes víme, že to má být litrový tříválec EcoBoost s výkonem 100 nebo 125 koní a nějaký ten menší diesel TDCi, patrně o objemu 1,4 nebo 1,6 litru.
Více Ford prozradí už za týden a my u toho samozřejmě nebudeme chybět.
Ford se domnívá, že B-Max se systémem Sync patří na veletrh mobilní komunikace
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch