Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Fiat Linea 2013: facelift má své české ceny, s dieselem začíná na 270 tisících Kč
27.2.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
(+ video) Sedan Linea loni prodělal mezigenerační facelit. Moc nového letitému vozu nedal, zato mu cestou z Turecka sebral benzinový motor.
Italský koncern Fiat by nepochybně rád viděl Lineu v roli vozu, který hromadně krade klientelu Citroënu C-Elyseé, Peugeotu 301 a koncernovému páru Škoda Rapid-Seat Toledo. O tom si však může - vzhledem ke svému věku a značně omezené nabídce, která byla po modernizaci dále okleštěna - nechat jen zdát.
Jak moc vážně to s prodejem vozu v Evropě italský koncern myslí, dokazuje snad i to, že přepracovaný vůz se dostává do prodeje (a to nejen u nás) téměř rok po svém představení. Navíc místo rozšíření palety nabízených motorů třeba o přeplňované zážehové MultiAiry Fiat naopak seznam agregátů ořezal, takže sedanu zůstala pouze jediná pohonná jednotka.
Jde o čtyřválcový diesel MultiJet o objemu 1,3 litru, výkonu 95 koní při 4 000 ot./min a točivém momentu 200 Nm při 1 500 ot./min., který se kombinuje výlučně s pětistupňovým manuálem. Kolik za něj Fiat chce? V základním provedení Pop oficiálně 301 900 Kč, čímž by se Linea ve srovnání se zmiňovanou konkurencí patrně daleko nedostala, takže dovozce souběžně zveřejnil pro jistotu také slevy, které budou pro potenciální zákazníky bezpochyby určující.
Vůz tedy můžete mít „v Popu” oficiálně za 269 900 Kč. Ve standardní výbavě najdete krom zmíněného motoru třeba centrální zamykání s dálkovým ovládáním, přední okna v elektrice, zadní parkovací senzory, rádio s přehrávačem CD, dva airbagy nebo ABS, za manuální klimatizaci či další bezpečnostní prvky je však nutné již připlácet.
Střední stupeň výbavy Plus za 299 900 Kč přidává kupříkladu onu klimatizaci, elektrické ovládání zpětných zrcátek a pár dalších drobností. Nejdražší Lineu Lounge lze pořídit od 329 900 Kč, pokud si tedy od prodejce nenecháte přihodit nějakou výhodnou slevu.
Za tyto ceny už se vůz s dieselovým motorem prodat dá, otázkou ale je, zda zrovna po naftové jednotce v této třídě aut zákazníci prahnou. Odpověď se ale jistě dozvíme rychle, prodejní statistiky nejbližších měsíců lhát nebudou...
Po faceliftu zůstal čtyřdveřovému Fiatu už jen jeden motor, třináctistovka MultiJet o výkonu 95 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejnovější články
- Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před hodinou - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 3 hodinami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 4 hodinami - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 10:38 - Truck Daškam
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 20:14 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus