Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ferrari ukázalo úplně poslední LaFerrari. Prodá ho komukoli, asi za 153 milionů
4.9.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
210. Aperta a 710. LaFerrari, to činí tento vůz tak zvláštní. Ferrari navrch přidalo unikátní specifikaci a hodlá licitovat, ovšem s dobrými úmysly.
Již tuto sobotu 9. září se v Maranellu koná aukce Leggenda e Passione, v jejímž rámci změní majitele celá řada výjimečných Ferrari. Jedním z nich bude třeba i nedávno probírané 599 GTB Fiorano osazené manuální převodovkou, nejen staršími stroji bude živa tato událost. Vedle nich se bude dražit i speciální Ferrari LaFerrari Aperta, které vzniklo dodatečně poté, co automobilka přišla s původní 209kusovou sérií.
Daný krok se neodehrál poprvé, obdobně tomu bylo již v případě kupé. LaFerrari totiž mělo dle plánů vzniknout v 499 exemplářích, Italové však nakonec vyrobili ještě pětistý kousek. V jeho případě již nedošlo na lustrování zákazníků, jednoduše zamířil za nejnaditější peněženkou. Veškerý výtěžek pak Ferrari věnovalo na konto oblastí Itálie, jenž byly zdevastovány ničivým zemětřesením.
Podobně peníze za poslední LaFerrari Aperta pro změnu zamíří na konto charity Save the Children, jejímž cílem je mezinárodní program navyšující vzdělanost u dětí. Očekává se přitom, že otevřená varianta by měla vynést více než 7 000 000 USD (cca 152,95 mil. Kč), za které bylo vydraženo kupé. Důvodem je samozřejmě větší vzácnost vozu i jistá unikátnost, která jej doprovází. A nejde tu jen o to, že je to nejen poslední LaFerrari Aperta, ale i poslední LaFerrari vůbec, symbolická tečka za jednou érou.
Ferrari totiž exemplář s pořadovým číslem 210 nalakovalo zakázkovou barvou Rosso Fuoco. S tou jsou spárovány rychlé pruhy v bílé Bianco Italia, zatímco uvnitř je možné počítat s černou Alcantarou, leštěnými karbonovými dekory a červenými švy. Tím ale rozdíly končí, hybridní technika složená s atmosférického dvanáctiválce a elektromotoru se již nemění. Ne snad, že by nestačila...




Takhle vypadá vůbec poslední Ferrari LaFerrari Aperta. Prodáno nejspíše bude za více než 153 milionů korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
před 35 minutamiŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Jorge Martin propuštěn z nemocnice včera 15:56
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou 20.4.2025
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone 20.4.2025
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
Nejnovější články
Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
před 36 minutamiPorsche Taycan dál ruinuje všechny majitele bez rozdílu. I ojetiny ztrácí na ceně absolutně nejvíc ze všech aut
před 2 hodinamiNový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
včeraŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
včeraPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 23:27 - rhinos
- Cyklistické vlákno 04.21. 22:25 - Kavis
- Detektory policejních radarů 04.21. 16:22 - Michalll
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 15:51 - pavproch
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321