Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Faceliftovaný VW Golf dostal též nový základ a čtyřkolku, známe i první ceny
23.12.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Odhalení inovovaného eRka s výkonem přes 300 koní provází také doplnění nabídky o dvě skromnější verze. Ovšem stále s neskromnými cenami.
Se včerejším představením faceliftovaného Volkswagenu Golf R německá automobilka vypustila do světa také zmínky o dvou nových variantách, které se staví na poněkud opačné spektrum nabídky. Jejím základem se totiž stejně jako u Škody Octavia stává hatchback osazený litrovým tříválcem o výkonu 85 koní a točivém momentu 175 Nm. Na domácím trhu zákazníci tento model mohou již objednávat, přičemž ceny startují na 17 850 Eur (cca 482 500 Kč).
Tuzemská cena nejspíše bude o trochu nižší, nicméně i tak je třeba počítat se stále vyšším sebevědomím koncernu. Patrné je to ostatně při pohledu na silnější provedení tohoto motoru, které dává k dobru 110 koní a 200 Nm. Na úrovni Trendline za něj totiž budete platit 19 625 Eur (530 500 Kč). Stále je přitom třeba mít na paměti, že si pořizujete třídvířko s tříválcem a patnáctipalcovými ocelovými koly.
Dále Volkswagen rozšiřuje nabídku o dvoulitrový turbodiesel se 150 koňmi, který je možné spárovat se systémem 4Motion. V takovém případě ovšem již musíte zamířit na vyšší úroveň výbavy Comfortline, kde se standardem stávají třeba 16palcová litá kola. Cena však u třídvířka narůstá na 29 600 Eur (800 100 Kč), u kombi Variant pak na 30 750 Eur (831 200 Kč).
Jak jsme uvedli výše, české ceny budou dozajista nižší, nicméně i tak neskromné. Pitvat je ale budeme až ve chvíli, kdy faceliftovaný Golf na tuzemský trh dorazí. Překvapivě však u toho i nadále nebude zcela nový motor 1,5 TSI Evo, ačkoliv jej původní tisková zpráva zmiňovala. Ten dorazí do prodeje až později, místo něj je zatím v prodeji jen dobře známý 1,4 TSI.



Faceliftovaný Volkswagen Golf již má první ceny. S paketem R Line a motory 1,0 TSI či 2,0 TDI 4Motion počítá, zcela nové provedení 1,5 TSI Evo však zatím v nabídce chybí
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 3 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Bentley poznává krutě: Ani bohatí nechtějí kupovat horší auta za víc peněz, prodeje i zisky jsou fuč
20.3.2025Nadšenci za drobné koupili nezničitelný Mercedes s 872 tisíci km, 760 tisíc ujel jediný majitel. Jeho V6 dál šlape jako hodinky
20.3.2025Nová vlajková loď Škody předčasně ukázala svůj vzhled na ilustracích, takhle to žádná krasavice nebude
20.3.2025Obrat Alfy Romeo byl dokonán, oba její nejzajímavější modely se vrátí se spalovacími motory pod kapotami
20.3.2025Výkonné elektrické SUV po svolávací akci samo zrychluje, i když sundáte nohu z plynu. Nejde o vtip, zachycují to videa
20.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 10:02 - řidičBOB
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.19. 14:29 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins