Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Faceliftovaný VW Amarok má české ceny, pod milion dá jen 204 koní
25.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Faceliftovaný pick-up se nově chlubí třílitrovým šestiválcem místo dvoulitrového čtyřválce. A ve vrcholné verzi i tučnou cenovkou.
Jedním z největších letošních překvapení, a nutno říci, že velmi příjemným, byl facelift Volkswagenu Amarok. Po stránce vizuální se sice německý pick-up příliš nezměnil, nicméně pod kapotou došlo k opravdu radikální rošádě. Dvoulitrový čtyřválec TDI totiž nahradil třílitrový šestiválcový turbodiesel, což je v dnešní downsizingové době věc nevídaná. I když je třeba dodat, že koncern VW Group k ní nepřistupuje poprvé.
Nyní se ovšem soustřeďme pouze na Amarok, jehož pohonná jednotka je momentálně k mání pouze s 204 nebo 224 koňmi. Během představení jsme mluvili také o slabším provedení se 163 koňmi, pohonu zadních kol a šestistupňovém manuálu, ani jeden z těchto prvků však ve stávající nabídce nefiguruje, alespoň ne na českém trhu. Místo toho můžete obě verze s výkonem přes 200 koní spřáhnout s osmistupňovým automatem a systémem 4Motion.
Na českém trhu se startuje na sumě 980 009 Kč včetně DPH, za což dostáváte verzi s 204 koňmi ve výbavě DoubleCab Comfortline. Ta přitom standardně počítá se 17palcovými litými koly, látkovým čalouněním, kůží obšitým volantem, klimatizací, audio systémem Composition s portem na USB, čelními halogeny, tempomatem nebo úchyty Isofix. Mimo to nechybí ani elektrické ovládání oken vpředu a vzadu.
Stejnou motorizaci je možné pořídit také na úrovni Highline, v té chvíli ale již budete platit 1 128 008 Kč. Výbava se ovšem v takové chvíli rozšíří o bi-xenony, zadní parkovací kameru nebo 18palcová litá kola. Dopřát si můžete i třílitr naladěný na 224 koní, ten vás ovšem již vyjde na 1 157 625 Kč. Ani v tomto případě ovšem nejde o konečnou.
Momentálním vrcholem se stává provedení Aventura, které je k mání pouze se silnější jednotkou. Dále počítá s kůží Nappa, navigací nebo 20palcovými litými koly. Cena ovšem šplhá na nemalých 1 393 990 Kč. Navíc ji lze zvednout o řadu příplatkových prvků, kdy třeba lak vychází na 18 348 Kč. Více se dozvíte v oficiálním konfigurátoru.












VW Amarok odstartoval na českém trhu pod milionem korun, verze Aventura je ovšem k dispozici za nemalých 1 393 990 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
VW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 2 hodinami„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 3 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včeraDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 09:43 - Stepan
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- BMW Divize 04.20. 23:38 - Zajda
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB