Facelift Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013: pod kudlu šly i osobní verze

Francouzská automobilka představila v lednu facelift užitkových a elektrických modelů Kangoo. Teď přichází řada na obě osobní verze.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Facelift Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013: pod kudlu šly i osobní verze

1.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Facelift Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013: pod kudlu šly i osobní verze

/

Foto: Renault

Francouzská automobilka představila v lednu facelift užitkových a elektrických modelů Kangoo. Teď přichází řada na obě osobní verze.

Modernizace Renaultu Kangoo a prodloužené verze Grand je podle očekávání jako přes kopírák totožná s přepracovanými užitkovými dodávkami. Designéři vytvořili pomocí nové masky chladiče se zvětšeným logem stylistický oslí můstek se čtvrtou generací Clia a k tomu na vůz nasadili nové nárazníky, modifikovaná světla a do kabiny rovněž jinou palubní desku.

Osobní Kangoo bude k mání s jednou z osmi barev, včetně nového odstínu Mineral White a dvou metalických laků Cassiopeia Grey a Silver Grey. Na některých trzích se kromě toho objeví dvě další výbavy nazvané Extrem a Business, v tuto chvíli však nemůžeme říci, zdali budou v prodeji také u nás. Ale i kdyby ne, předpokládáme, že se kupříkladu nová hliníková patnáctipalcová kola, asistent rozjezdu do kopce, střešní nosiče či zvláštní barevná schémata objeví v rámci příplatkového příslušenství i u nás.

Podrobné technické parametry motorů a naměřenou dynamiku Renault nezveřejnil, můžeme však alespoň potvrdit čtyři pohonné jednotky. Zákazníci si budou moci vybrat ze tří dieselových čtyřválců dCi o objemu 1,5 litru. Nejslabší bude mít 75 koní, prostřední 90 koní a průměrnou spotřebu 4,3 litru na 100 km a nejvýkonnější pak 110 koní. Naftové agregáty doplní zážehová dvanáctistovka TCe s turbodmychadlem a 115 koňmi, ke které Renault uvedl pouze emise CO2 - 115 g na kilometr, což značí kombinovanou papírovou spotřebu okolo 4,3 litrů nafty na 100 km.

Ve snaze přilákat novou klientelu anebo ji přetáhnout od konkurence Renault posílí standardní a rozšíří příplatkovou výbavu. Podle konkrétní verze nebo objednávky budou mít auta multimediální rozhraní R-Link, navigaci TomTom, případně systém Extended Grip, upravující podle zvoleného režimu přibrzďování poháněných kol a snažící se vylepšit průchodnost mimo asfalt.

Současné stránky českého zastoupení Renaultu ceny modernizovaného Kangoo neobsahují, domácí francouzské nicméně už ano. Tamní motoristé jej můžou pořídit od 18 200 Eur za základní Kangoo a 21 100 Eur je vyjde delší Grand. České ceny budou patrně nižší, nejlevnější model totiž v přepočtu vychází na téměř 470 tisíc, kdežto „naše“ základní Kangoo před faceliftem je teď od necelých 290 tisíc.

Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013.


Facelift Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013: pod kudlu šly i osobní verze - 1 - Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013 01Facelift Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013: pod kudlu šly i osobní verze - 2 - Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013 02Facelift Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013: pod kudlu šly i osobní verze - 3 - Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013 03Facelift Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013: pod kudlu šly i osobní verze - 4 - Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013 04Facelift Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013: pod kudlu šly i osobní verze - 5 - Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013 05Facelift Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013: pod kudlu šly i osobní verze - 6 - Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013 06Facelift Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013: pod kudlu šly i osobní verze - 7 - Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013 07Facelift Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013: pod kudlu šly i osobní verze - 8 - Renault Kangoo a Grand Kangoo 2013 08
Kromě nových barev je možné pro modernizované Kangoo objednat multimediální systém R Link nebo elektronickou náhražku uzávierky diferenciálu Extended Grip

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.