Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ermini 686 2013: další slavná italská značka chce znovu na výsluní
1.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Italové po půl století vzkřísí dnes skoro neznámou značku Ermini. Placka 686 dostane karbon-hliníkovou konstrukci a dvoulitr Renaultu s 300 koňmi.
Jedna z téměř zapomenutých a přesto pořád nesmírně exkluzivních italských značek jménem Ermini, která psala historii tak slavných závodů jako byly Mille Miglia nebo Targa Florio, se možná po padesáti letech vrátí zpátky. Společnost založil konstruktér a závodník Pasquale Ermini, ve své době zdatný soupeř továrních pilotů vozů značek Alfa Romeo nebo Ferrari a známý také tím, že žádný z jeho strojů nevypadal stejně.
O vzkříšení značky Ermini vyrábějící své vozy do roku 1962 se možná postará jeden z jejich bývalých konkurentů - další italská firma Osella Squadra Corse, známá spíše jen pod jménem Osella.
Bližší detaily chybí, objevují se však informace, že o design dvoumístného stroje se postaral Giulio Cappellini, šéf stejnojmenného stylistického studia patřícího pod designový kolos Poltrona Frau. Konstrukce vozu bude založena na kombinaci hliníku (oblíbeném materiálu Erminiho, který z něj navrhl dvouvačkové hlavy pro motory Fiat) a karbonu pomáhající udržet hmotnost na hranici 686 kg. Odtud pochází také pracovní označení Ermini 686, které se ale může ještě změnit.
Podvozek sestavený z dvojitých lichoběžníkových ramen má být doplněný tlumiči věhlasné švédské značky Ohlins a o pohon polozávodní placky se má postarat přeplňovaný dvoulitr Renault F4RT-RS, který třeba v modelu Mégane RS disponuje výkonem 265 koní. Zde se mluví o přeladění na 300 koní, jež se postarají o akceleraci z nuly na stovku za 3,4 sekundy a nejvyšší rychlost 270 km/h.
Hotový vůz prozatím zcela jistě ještě neexistuje, na jedné ze sociálních sítí se však již objevily fotografie dokončeného monokoku a šasi, a tak je patrně už jen otázkou času, kdy první Ermini vyjede po padesáti letech na první testovací jízdu. Jinou otázkou ovšem je, zda bude prvním krokem k návratu ke slávě, nebo marným pokusem o vysvobození ze zapomnění jako třeba v případě rovněž italského De Tomasa.






Uprostřed umístěný dvoulitr Renaultu s turbodmychadlem bude mít kolem 300 koní
Zdroj: Autoblog.it
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
dnesElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Električtí „hujeři” uznali, že elektromobily se spalovacím autům nevyrovnají. Teď tedy říkají, že to vlastně nejsou auta
22.3.2025Už ani jiní výrobci aut nechtějí s Audi mít nic společného, tento raději přejde na své vlastní motory
22.3.2025„Bojovníci proti Tesle” svým vandalismem automobilce ve skutečnosti pomáhají, její situace ostatně nebude tak zlá
22.3.2025A pak že nevydrží: Jediné kdy prodávané menší auto s dieselovým V8 je k mání po najetí 625 tisíc km. To jsme ještě neviděli
22.3.2025Nejlevnější auto světa se pořád prodává. Vypadá všelijak, ale co byste chtěli za 67 tisíc?
22.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva