Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech

Změna dimenzí není jedinou novinkou. C4 L se pyšní také novými motory, s nimiž lze spárovat dvě převodovky a výbavu zahrnující masážní strojky či DVD.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech

3.12.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Změna dimenzí není jedinou novinkou. C4 L se pyšní také novými motory, s nimiž lze spárovat dvě převodovky a výbavu zahrnující masážní strojky či DVD.

Tříprostorová vozidla jsou na čínském trhu favorizovaným zbožím. Zvláště, pokud se mohou pochlubit evropským designem doplněným velkým množstvím chromu. Typickým příkladem může být nový Citroën C4 L, který se před dvěma týdny představil na autosalonu v Kantonu. Francouzská automobilka ho bude vyrábět v závodě ve Wutanu (či ruské Kaluze) ve spolupráci se značkou Dongfeng, přičemž oproti dobře známému hatchbacku nabídne o 10 cm delší rozvor.

Nárůst mezi nápravami samozřejmě doprovází také změna délky na 4,62 metru, zavazadelník se rozrostl na 440 l (standardní hatchback nabízí 4,33 m a 380 l). Tím ale jakékoliv odlišnosti končí. Šířka 1,78 m zůstala nezměněna, stejně jako je i u nás dobře známý přeplňovaný čtyřválcový motor 1,6 THP. V Číně či Rusku jej můžete pořídit i ve verzi naladěné na 163 koní, přičemž jedinou dodávanou převodovkou je šestistupňový automat.

S pětistupňovým manuálem je k dispozici atmosférický motor 1,6 VTI o výkonu 120 koní, během příštího roku by pak měl dorazit ještě čtyřválec 1,8 VTI. Tato pohonná jednotka, produkující 136 koní, by ovšem měla být dostupná jen v Číně. Systém start/stop ale bude součástí všech agregátů ve všech zemích, kde se C4 L dostane do prodeje.

V závislosti na lokalitě se bude lišit také standardní výbava. V Číně je ovšem možné počítat s ionizérem klimatizace, bezklíčovým vstupem a startováním, adaptivním tempomatem, předními sedadly s masážním strojkem či duální klimatizací. Chybět nebude ani kožené čalounění, monitor tlaku v pneu, navigace, audio systém JBL nebo přehrávač DVD.

První vozy budou v prodeji v lednu, přičemž cena startuje na částce 120 000 čínských juanů (cca 384 000 Kč) za model 1,6 VTI. Přeplňovaná verze 1,6 THP pak bude k mání za 180 000 CNY (576 000 Kč).


Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 1 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 01Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 2 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 02Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 3 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 03Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 4 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 04Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 5 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 05Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 6 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 06Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 7 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 07Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 8 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 08Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 9 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 09Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 10 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 10Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 11 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 11Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 12 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 12Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 13 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 13Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 14 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 14Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 15 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 15Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 16 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 16Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 17 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 17Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 18 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 18Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 19 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 19Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech - 20 - Dongfeng-Citroen C4 L 2013 22
Oproti evropskému hatchbacku se čínský sedan Citroën C4 L pyšní delším rozvorem i větším zavazadlovým prostorem

Zdroj: Autoblog Spanish

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.