Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy
29.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Letošní modernizace již není neviditelná. Nový je nárazník, litá kola či zpětná zrcátka, vyměněn byl také automat a kabina se dočkala větší výbavy.
O korejském až sedmimístném přepravníku s off-roadovou vizáží jsme se naposledy zmiňovali v souvislosti s jeho loňským faceliftem. Ten byl zejména v rodné Koreji prakticky neviditelný (Evropa oproti tomu dostala navíc novou pohonnou jednotku), další modernizaci se tak opravdu nemůžeme divit. Tentokráte Chevrolet Orlando omládl poněkud více, posun k lepšímu tak můžeme evidovat ve všech směrech od vzhledu až po mechaniku.
Změny pod kapotou se soustředí hlavně na novou šestistupňovou automatickou převodovku. Ta je k mání pro obě pohonné jednotky, které zůstávají v nezměněné podobě. U dvoulitrového dieselu lze nadále počítat s výkonem 163 koní, motor 2,0 Ecotec LPGi produkující 140 koní opětovně umožňuje spalování benzinu či plynu.
Tím výčet mechanických změn končí a my se můžeme přesunout k té vzhledu. U něj je seznam přeci jen rozsáhlejší. Nový je jak přední nárazník s mlhovkami, tak i větší (až 18palcová) litá kola s účinnějšími brzdami. Do zpětných zrcátek byla instalována LEDková směrová světla, do zrcátek samotných byl přidán indikátor přítomnosti aut ve slepém úhlu.
Kromě toho se rozšířila také výbava. Zvenčí je Orlando možno oháknout do nového modrého hávu, uvnitř přibyly kvalitnější plasty. Standardem je i zpětná kamera nebo vyhřívaná sedadla, v Evropě ale zřejmě tyto prvky budou záviset hlavně na úrovni výbavy. To platí i o výše zminěné převodovce, neboť u nás bude možné sáhnout také po manuálu.
Otázkou přitom není, zda tento facelift dorazí na Starý kontinent, na to je odpověď kladná. Stejně jako na dotaz o zachování širší palety motorů, která v Evropě zahrnuje také agregáty 2,0 VCDI (130 koní), 1,4 Turbo (140 koní) nebo 1,8i (141 koní). Neznámé je ovšem datum, kdy se tak stane. V úvahu přichází letošní Frankfurt, na potvrzení ale bude třeba ještě chvíli počkat.
Letošní facelift Chevroletu Orlando je rozsáhlejší než ten loňský. Změny lze tak evidovat pod kapotou i na karoserii
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 3 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Ven se dere úplně nové auto pro puristy s řadovým šestiválcem, konstrukčně zůstane vážně tradiční
před 2 hodinami - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 3 hodinami - Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
před 4 hodinami - Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před 5 hodinami - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 14:45 - Snowman000
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 13:37 - jerry
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus