Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Adra: další studie SUV z Dillí chce rovněž ovlivnit budoucí produkci
5.2.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Koncepční Adra vznikla jako indicko-australská spolupráce. Na délku nemá ani 4 metry, na přední kola pak posílá 78 dieselových koní.
Máme tu další novinku pro indické Auto Expo, přičemž stejně jako třeba Renault KWID nebo Honda Vision XS-1 ani Chevrolet Adra nemíří do sériové produkce. Místo toho je „zosobněním požadavků nové generace indických zákazníků“, což v řeči běžných občanů znamená, že některé jeho prvky převezmou sériové modely. Kromě samotné Indie by přitom tyto nové modely Chevroletu měly zamířit do všech zákoutí asijsko-pacifického regionu.
Proto se novinka snaží veškeré atributy spojené s vozy typu SUV - tedy velkorysou světlou výšku, výtečný výhled do všech stran, výše posazená sedadla a velký vnitřní prostor - vměstnat do kompaktního balení. Bohužel, konkrétní rozměry nám Chevrolet nesdělil. Jelikož je v Indii velkým omezením čtyřmetrová délka, dá se předpokládat, že koncepční Adra je menší než 4,2metrový Trax.
S ohledem na tyto dimenzionální restrikce pak asi nepřekvapí, že vůz disponuje pouze pohonem předních kol. Na ty pak svůj výkon přenáší blíže nespecifikovaná pohonná jednotka, která by podle zdrojů ze zákulisí značky měla z 1,3litrového objemu dolovat 78 koní. Tedy žádnou extra porci výkonu, i když na jízdu po městě bude tento výkon asi dostačující.
Design je pak dílem indického designového centra GMTC-I v Bangladore, zatímco finální prvky a výrobu hliněného modelu měl na svědomí australský Holden. Tamní vedení však dodává, že z daného konceptu prakticky nebude profitovat, neboť by vážně ohrozilo prodeje modelu Trax - nejkompaktnějšího SUV protinožců.
Díky odchodu Chevroletu z Evropy je pak jasné, že na cokoliv z této studie můžeme zapomenout také u nás. Nedá se totiž příliš počítat s tím, že by dané tvary a technologie převzali technici a designéři z Rüsselsheimu.
Chevrolete Adra je dalším konceptem z indického Auto Expo, který se do výroby nepodívá. Předznamenávat má budoucí modely
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 11 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Mercedes jde ve stopách VW a oznámil tvrdé škrty. Chce ušetřit desítky miliard ročně, nevylučuje ani zavírání továren
27.11.2024 - Porsche potvrdilo návrat ke spalovacím motorům i u chystaných elektrických aut. Otázkou už je jen, kdo dostane černého Petra
27.11.2024 - Nissan má na záchranu maximálně rok a pár měsíců, říká manažer firmy, v automobilovém byznysu se věci kazí rychle
27.11.2024 - Stellantis chce trojnásobně zvýšit prodeje elektromobilů. A nehodlá si tím dělat přátele, bude je dotovat i na úkor dražšího servisu pro lidi
27.11.2024 - Levná moderní novinka Lady byla nafocena bez maskování jako kombík, při její ceně to může být slušný hit
27.11.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch