Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte
12.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Nejvýkonnější Opel Astra mimo OPC je poháněná motorem 1,6 turbo o výkonu 180 koní. V USA ji můžete mít i jako nenápadný sedan s 254 koňmi.
Koncern General Motors už delší dobu koordinuje činnost svých značek tak, aby americký Buick sdílel více než polovinu svých modelů s vozy evropské divize Opel. Model, který u nás známe jako Insignia, je ve Spojených státech prodávaný pod jménem Buick Regal a kompaktní německý crossover Mokka má svůj americký protějšek v typové řadě Encore. Stejným způsobem se situace opakuje i v případě Astry Sedan a jejího zámořského sourozence Buicku Verano, akorát s tím rozdílem, že ten se tam na rozdíl od Opelu v Evropě dávno prodává.
Verano bylo uvedeno na trh v roce 2011 a GM už nyní představilo novinky modelového roku 2013, které budou dostupné ještě letos. Kromě nových metalických odstínů laků Luxo Blue a Carbon Black, standardně dodávané zadní parkovací kamery nebo systému kontroly mrtvého úhlu se ve voze objevuje také nový motor.
Jedná se o dvoulitrový čtyřválec Ecotec doplněný turbodmychadlem, který produkuje 254 koní a točivý moment 353 newtonmetrů. Standardem bude šestistupňová automatická převodovka, ale Buick nabídne také šestistupňový manuál, což v USA zase není tak nevídané, jak by si někdo mohl myslet. Automobilka uvádí čas akcelerace z 0 na 60 mil v hodině (97 km/h) za 6,2 sekundy, a jelikož nespecifikuje, se kterou rychlostní skříní, budeme předpokládat, že s tou standardní, automatickou.
Verano Turbo se dostane do prodeje ještě letos, před koncem roku a jeho bohatá základní výbava bude obsahovat třeba kožené čalounění, vyhřívaný volant i sedačky, audio Bose s devíti reproduktory, kovové pedály, zdvojenou koncovku výfuku nebo zadní spoiler.
Ceny zatím nejsou známé, americká média ale vesměs pějí ódy už na výchozí Verano a po představení verze Turbo se dokonce někteří ptají, jestli je vůbec důvod pořizovat si větší model Regal. U nás si každopádně můžeme nechat zajít chuť, místní Astra tak vysoko zkrátka nemíří.
Dvoulitrové turbo Ecotec má v evropském OPC výkon 280 koní, Buick Regal GS je naladěný na 274 koní a nové Verano Turbo bude mít 254 koňských sil
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejnovější články
- Základní Škoda Elroq je auto dokonale ušité podle emisních mechanismů EU. Nemá ani „slavný” deštník, téměř za nic si nejde připlatit
před hodinou - Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
před 8 hodinami - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
před 9 hodinami - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
před 11 hodinami - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva