Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
BMW X5 M 2012: facelift teď už skoro oficiálně
3.2.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
(+ video) Mnichov představí v Ženevě také inovace modelu X5 M. Na jejich rozpoznání ale aby si člověk najal soukromého detektiva.
Dva dny zpátky jsme avizovali příchod modernizovaného BMW X5 M, které se za faceliftem standardní verze poněkud opozdilo. Podle sady fotografií jen minimalisticky maskovaného vozu bylo možné poznat, že nejvýkonnější verzi mnichovského SUV patrně nečeká drastická plastická operace, ale pouze výměna světel za modernější techniku. První záběry automobilky potvrzují, že tato domněnka byla správná.
Zajímavé přitom je, že podobně jako v případě faceliftované X6 M nebyly novinky představeny tiskovým oddělením automobilky, ale tak trochu mimochodem se objevily na webu amerického zastoupení BMW pro běžné zákazníky. Výrobce jako by se snad ani nechtěl chlubit tím, co vozu „provedl”, přitom svým pojetím není tento facelift až tak mimořádně mírný. Tak či onak, toto představení vozu berte jaksi „polooficiálně”, i když je docela dobře možné, že nám k němu mnichovští nic dalšího neřeknou.
A co tedy víme? BMW X5 M kromě revidovaných předních i zadních světel a možnosti připlatit si za hlavní světlomety sestavené z LED dostalo údajně širší ledvinky. Nevíme to jistě, protože automobilka dosud tyto fotografie a oficiální tiskovou zprávu nezveřejnila, ale zdroje to tvrdí, i když přímým srovnáním s předchůdcem se to jednoznačně rozpoznat nedá. Lépe jdou rozeznat brzdové třmeny nově lakované modrou barvou a doplněné logem M. Na fotkách je ale nehledejte, jsou vidět na přiloženém videu.
Uvnitř vozu se opět spíše retušovalo než prováděla přestavba, takže místo kůže v barvě Mugello Red teď seženete jen odstín Sakhir Orange a objednat si můžete nový typ multifunkčních sportovních sedaček.
Jak jsme rovněž avizovali dříve, pod kapotou nic nového - 4,4 V8 bi-turbo má identických 555 koní a produkuje stejných 680 newtonmetrů jako dosud. Výkon nadále míří na kola obou náprav přes šestistupňový automat a dovoluje vozu zrychlit na stovku za 4,5 sekundy. Maximální rychlost je nadále obligátních 250 km/h daných činností elektronického omezovače.
Změny cen neočekáváme, evidentně pro ně BMW nemá žádný zásadní důvod.
Tip: Projděte si všechny žhavé automobilové novinky v našem speciálu k ženevskému autosalonu 2012
Tento facelift patří spíše k těm kosmetickým a zvnějšku jej poznáte podle nové vnitřní struktury světel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejnovější články
- Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Fiat chce vrátit do hry možná nejlepší a určitě nejdrsnější Pandu, dojíždí ale na následky svých předchozích chyb
včera - Také Mercedes žaluje EU kvůli clům na auta Číny, ač z Číny žádné své vozy do Evropy nedováží
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.31. 20:51 - Truck Daškam
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 20:14 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus