BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin

(+ videa, živé foto) První mnichovský elektromobil má po debutu. Nových informací mnoho nezaznělo, kromě časů víme i o zavazadelníku o objemu 260 l.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin

29.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ videa, živé foto) První mnichovský elektromobil má po debutu. Nových informací mnoho nezaznělo, kromě časů víme i o zavazadelníku o objemu 260 l.

Tak tu konečně máme oficiálně nové BMW i3. Po sérii úniků či informací vypuštěných samotnou automobilkou ale již pomalu není co představovat, a to přesto, že samotný debut modelu proběhl opravdu pompézně (a souběžně) v Londýně, New Yorku a Pekingu. Jenže pokud pomineme rozsáhlou fotogalerii a pár doplňujících parametrů, pak jsme de facto vše potřebné věděli již dávno. Jelikož vás ovšem nechceme nechat brodit se řadou článků, poskládali jsme všechna dostupná data na jedno místo.

Odstartovat můžeme rovnou vzhledem, který do značné míry vychází z konceptu. Na rozdíl od něj ale nabízí dva páry bočních dveří kvůli jednoduššímu přístupu na zadní sedadla. Ty se dle předchozího úniku nákresů z patentového úřadu otevírají proti směru jízdy, přičemž po jejich rozevření BMW i3 odhalí svou kabinu do nejmenšího detailu. Všimnout si tak ihned můžete na mnichovskou značku vysoko položených sedadel (vpředu je to 670 mm). Zavazadlového prostoru, který byl dosud neznámou, si ale naopak pomalu nevšimnete, neboť nabízí pouhých 260 litrů.

Vše je samozřejmě dáno venkovními rozměry prvního mnichovského elektromobilu. S délkou 3 999 milimetrů a výškou 1 578 mm je totiž o 326 mm kratší a 158 mm vyšší než řada 1. Větší stísněnost pasažérů vzadu pak bude mít na svědomí rozvor měřící 2 570 mm, který je vůči jedničkovému BMW o 120 mm kratší. Jedinou „vítěznou“ disciplínou je tak šířka 1 775, která řadu 1 překonává o deset milimetrů. A samozřejmě hmotnost, která při 1 195 kilogramech podkopává autoritu dosud nejlehčího modelu 114i o 90 kg.

Důvodem je rozsáhlé použití karbonového vlákna, které sice pochází od americké společnosti SGL Carbon, ale jehož předení a potírání pryskyřicí již zajišťuje továrna BMW v německém Landshutu. Hmotnostně de facto eliminována tak mohla být přítomnost baterií, které samy o sobě váží podstatných 230 kg. Zakomponování jejich 96 článků (každý je nezávislý kvůli levnějším opravám) do podlahy mělo přinést i podstatné snížení těžiště, které je podle značky níže než u modelu X1 (což není zrovna reprezentant nízko posazených vozů, ale budiž). Již z těchto dvou vět se ale dá vyčíst, že bez baterií by pětidveřový hatchback byl lehčí i nižší a tím ovladatelnější.

Právě jízdní vlastnosti jsou přitom oblastí, kde si BMW hodně věří. I proto nevsadilo na pohon předních kol, ale raději skrze jednorychlostní převodovku přenáší 170 koní a 250 Nm na zadní kola. K dispozici jsou tři jízdní režimy (Comfort, Eco Pro a Eco Pro+), kdy v tom nejrychlejším i3 pokoří 60 km/h za 3,7 sekundy a stovku za 7,2 s. Akcelerace z 80 na 120 km/h by pak měla zabrat jen 4,9 sekundy, což ve výsledku nejsou zas až tak špatné časy. To se ale o nejvyšší rychlosti 150 km/h již říci nedá - i když v tomto směru nelze BMW nic vyčítat, neboť i3 je označováno jako Mega City Vehicle. Tedy vůz určený pro pohyb v metropolích.

I tento marketingový pojem přitom má svůj důvod. Jsou jím především lithium-iontové baterie, jejichž kapacita 22 kWh má vystačit podle daných klimatických a řidičských podmínek na dojezd 130 až 160 kilometrů. Pokud ovšem aktivujete výše uvedený režim Eco Pro+, během kterého je maximálka omezena na 80 km/h, ujede i3 až 200 km. Je však otázkou, zda se zrovna v oněch metropolích, kde je mnohdy i vyšší povolený limit, bude chtít někdo takto omezovat. A právě díky tomu nachází větší ospravedlnění hybridní verze zvaná Range Extender (REX).

Tento model užívá stejné baterie produkované Samsungem (a opatřené zárukou na šest let nebo 160 tisíc kilometrů), ovšem ve spojení s dvouválcem o objemu 650 cm3, který si BMW vypůjčilo z vlastní motorky C650CT. Umístěn je vzadu hned vedle elektromotoru a devítilitrové palivové nádrže, přičemž produkuje 25 koní a 56 Nm. Ty ovšem nemíří na zadní kola, jen vyrábějí elektřinu pro prodloužení dojezdu až na udávaných 340 km.

Abychom pak parametrům učinili zadost, zmíníme i normovanou spotřebu 0,6 l/100 km, jakkoliv je asi jasné, že se k ní příliš nepřiblížíte. Do laboratorních výpočtů totiž rozhodně není zakomponováno nabití baterií, které při využití průmyslových zásuvek zabere při 80procentní kapacitě pouhých 30 minut. Doma si ale docela počkáte, neboť plný stav je k mání až za dlouhých 8 hodin. Instalace benzinového motoru navíc u REXe způsobila 120kilovou nadváhu, díky které vůz rychlostní disciplíny zvládá pomaleji než ryzí elektromobil (60 km/h pokoří za 3,9 s, 100 km/h za 7,9 s a 80-120 km/h za 5,5 s). Nejvyšší rychlost má ale již shodnou.

Stejné je také unikátní hliníkové šasí, které vpředu spolupracuje se vzpěrami MacPherson a vzadu s pětiprvkovou nápravou. Řízení pak užívá stejné komponenty, jaké dostane příští generace Mini. Tedy elektrický posilovač s 2,5 otáčkami od dorazu k dorazu, kdy průměr otáčení činí relativně skromných 9,9 metru. BMW přitom zmiňuje nejlepší odezvu ve třídě. Pokud ovšem srovnává i3 s ostatními elektromobily, pak asi není, čím se reálně chlubit. Marketingové oddělení ale v tomto směru chápeme.

V závěru pak již zmíníme jen udávané rozložení v poměru 50:50 mezi přední a zadní nápravou. Ty ve standardu užívají 19palcové ráfky s pneumatikami o rozměru 155/70, připlatit si ovšem můžete také za dvacítky s gumami o rozměru 155/60 vpředu a 175/50 vzadu. Více doplňkové výbavy zřejmě BMW představí až během výstavního debutu ve Frankfurtu, kde bychom se mohli dozvědět i jeho české ceny. Krátce po skončení autosalonu by totiž i3 měl zamířit do prodeje, a to za částku, která v sousedním Německu startuje na sumě 34 950 Eur/908 700 Kč (REX je k mání za 39 450 Eur/1 025 700 Kč). Pro Českou republiku zatím platí základní cena rovných 900 tisíc Kč.

Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografiích přímo z Frankfurtu


BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 1 - BMW i3 2014 zive 01BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 2 - BMW i3 2014 zive 02BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 3 - BMW i3 2014 zive 03BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 4 - BMW i3 2014 zive 04BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 5 - BMW i3 2014 zive 05BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 6 - BMW i3 2014 zive 06BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 7 - BMW i3 2014 zive 07BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 8 - BMW i3 2014 zive 08BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 9 - BMW i3 2014 zive 09BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 10 - BMW i3 2014 zive 10BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 11 - BMW i3 2014 zive 11BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 12 - BMW i3 2014 zive 12BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 13 - BMW i3 2014 zive 13BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 14 - BMW i3 2014 zive 14BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 15 - BMW i3 2014 zive 15BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 16 - BMW i3 2014 zive 16BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 17 - BMW i3 2014 zive 17BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 18 - BMW i3 2014 zive 18BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 19 - BMW i3 2014 zive 19BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 20 - BMW i3 2014 zive 20BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 21 - BMW i3 2014 zive 21BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 22 - BMW i3 2014 zive 22
Mnichovská tramvaj ve Frankfurtu ukázala, jak jí to sluší v bílé nebo černé

BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 23 - BMW i3 oficialni sada 001BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 24 - BMW i3 oficialni sada 002BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 25 - BMW i3 oficialni sada 003BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 26 - BMW i3 oficialni sada 004BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 27 - BMW i3 oficialni sada 005BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 28 - BMW i3 oficialni sada 006BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 29 - BMW i3 oficialni sada 007BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 30 - BMW i3 oficialni sada 008BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 31 - BMW i3 oficialni sada 009BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 32 - BMW i3 oficialni sada 010BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 33 - BMW i3 oficialni sada 011BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 34 - BMW i3 oficialni sada 012BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 35 - BMW i3 oficialni sada 013BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 36 - BMW i3 oficialni sada 014BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 37 - BMW i3 oficialni sada 015BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 38 - BMW i3 oficialni sada 016BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 39 - BMW i3 oficialni sada 017BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 40 - BMW i3 oficialni sada 018BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 41 - BMW i3 oficialni sada 019BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 42 - BMW i3 oficialni sada 020BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 43 - BMW i3 oficialni sada 021BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 44 - BMW i3 oficialni sada 022BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 45 - BMW i3 oficialni sada 023BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 46 - BMW i3 oficialni sada 024BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 47 - BMW i3 oficialni sada 025BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 48 - BMW i3 oficialni sada 026BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 49 - BMW i3 oficialni sada 027BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 50 - BMW i3 oficialni sada 028BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 51 - BMW i3 oficialni sada 029BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 52 - BMW i3 oficialni sada 030BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 53 - BMW i3 oficialni sada 031BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 54 - BMW i3 oficialni sada 032BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 55 - BMW i3 oficialni sada 033BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 56 - BMW i3 oficialni sada 034BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 57 - BMW i3 oficialni sada 035BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 58 - BMW i3 oficialni sada 036BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 59 - BMW i3 oficialni sada 037BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 60 - BMW i3 oficialni sada 038BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 61 - BMW i3 oficialni sada 039BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 62 - BMW i3 oficialni sada 040BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 63 - BMW i3 oficialni sada 041BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 64 - BMW i3 oficialni sada 042BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 65 - BMW i3 oficialni sada 043BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 66 - BMW i3 oficialni sada 044BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 67 - BMW i3 oficialni sada 045BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 68 - BMW i3 oficialni sada 046BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 69 - BMW i3 oficialni sada 047BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 70 - BMW i3 oficialni sada 048BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 71 - BMW i3 oficialni sada 049BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 72 - BMW i3 oficialni sada 050BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 73 - BMW i3 oficialni sada 051BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 74 - BMW i3 oficialni sada 052BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 75 - BMW i3 oficialni sada 053BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 76 - BMW i3 oficialni sada 054BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 77 - BMW i3 oficialni sada 055BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 78 - BMW i3 oficialni sada 056BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 79 - BMW i3 oficialni sada 057BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 80 - BMW i3 oficialni sada 058BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 81 - BMW i3 oficialni sada 059BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 82 - BMW i3 oficialni sada 060BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 83 - BMW i3 oficialni sada 061BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 84 - BMW i3 oficialni sada 062BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 85 - BMW i3 oficialni sada 063BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 86 - BMW i3 oficialni sada 064BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 87 - BMW i3 oficialni sada 065BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 88 - BMW i3 oficialni sada 066BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 89 - BMW i3 oficialni sada 067BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 90 - BMW i3 oficialni sada 068BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 91 - BMW i3 oficialni sada 069BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 92 - BMW i3 oficialni sada 070BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 93 - BMW i3 oficialni sada 071BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 94 - BMW i3 oficialni sada 072BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 95 - BMW i3 oficialni sada 073BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 96 - BMW i3 oficialni sada 074BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 97 - BMW i3 oficialni sada 075BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 98 - BMW i3 oficialni sada 076BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 99 - BMW i3 oficialni sada 077BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 100 - BMW i3 oficialni sada 078BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 101 - BMW i3 oficialni sada 079BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 102 - BMW i3 oficialni sada 080BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 103 - BMW i3 oficialni sada 081BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 104 - BMW i3 oficialni sada 082BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 105 - BMW i3 oficialni sada 083BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 106 - BMW i3 oficialni sada 084BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 107 - BMW i3 oficialni sada 085BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 108 - BMW i3 oficialni sada 086BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 109 - BMW i3 oficialni sada 087BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 110 - BMW i3 oficialni sada 088BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 111 - BMW i3 oficialni sada 089BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 112 - BMW i3 oficialni sada 090BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 113 - BMW i3 oficialni sada 091BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 114 - BMW i3 oficialni sada 092BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 115 - BMW i3 oficialni sada 093BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 116 - BMW i3 oficialni sada 094BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 117 - BMW i3 oficialni sada 095BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 118 - BMW i3 oficialni sada 096BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 119 - BMW i3 oficialni sada 097BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 120 - BMW i3 oficialni sada 098BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 121 - BMW i3 oficialni sada 099BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 122 - BMW i3 oficialni sada 100BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 123 - BMW i3 oficialni sada 101BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 124 - BMW i3 oficialni sada 102BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 125 - BMW i3 oficialni sada 103BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 126 - BMW i3 oficialni sada 104BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 127 - BMW i3 oficialni sada 105BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 128 - BMW i3 oficialni sada 106BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 129 - BMW i3 oficialni sada 107BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 130 - BMW i3 oficialni sada 108BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 131 - BMW i3 oficialni sada 109BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 132 - BMW i3 oficialni sada 110BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 133 - BMW i3 oficialni sada 111BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 134 - BMW i3 oficialni sada 112BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 135 - BMW i3 oficialni sada 113BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 136 - BMW i3 oficialni sada 114BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 137 - BMW i3 oficialni sada 115BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 138 - BMW i3 oficialni sada 116BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 139 - BMW i3 oficialni sada 117BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 140 - BMW i3 oficialni sada 118BMW i3 oficiálně: stovka za 7,2 sekundy, plné baterie za osm hodin - 141 - BMW i3 oficialni sada 119
BMW i3 je prvním modelem v řadě. Mnichovská automobilka ovšem plánuje celou řadu vozů poháněných alternativním ústrojím

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.