Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi TT RS 2016: nová generace dostane 400 koní, představit se má v dubnu
4.1.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německé kupé dorazí opětovně s přeplňovaným 2,5litrovým pětiválcem. Kromě základní varianty bude k dispozici i TT RS performance naladěné na 420 koní.
O nové generaci Audi TT RS se dnes rozhodně nezmiňujeme poprvé, v tomto ohledu jsme přeci jen poměrně důkladně mapovali v průběhu celého loňského roku výlety techniků na Severní smyčku. Po stránce oficiální však dosud nespatřily světlo světa žádné informace. Nejinak je tomu i dnes, neboť k dispozici máme opětovně jen data „z druhé ruky“. Ta by ale měla pocházet z firemního jednání, a tak snad nejsou jen kachnou hodnou odstřelu.
Jak se přitom dalo očekávat, o pohon novinky se opětovně postará přeplňovaný 2,5litrový pětiválec. Ten bude tentokrát produkovat 400 koní, přičemž veškerý výkon bude na všechna čtyři kola přenášet dvouspojkový automat. Zrychlení z klidu na stovku by se mělo odehrát v řádu čtyř sekund, nejvyšší rychlost pak bude obligátně omezena na typických německých 250 km/h. S příplatkovým paketem ale nejspíše vystoupáte někam na 280 km/h.
Vyjma standardního Audi TT RS bude k dispozici také varianta TT RS performance, jenž v nabídce nahradí dosavadní TT RS Plus. Tento model by měl debutovat někdy v příštím roce, přičemž pod kapotou počítá s toutéž pohonnou jednotkou, jen naladěnou na 420 koní. Akcelerace na stovku tak nejspíše poklesne pod 4 sekundy, tedy do teritoria vyhrazeného ještě donedávna pouze té nejvyšší supersportovní lize.
Více nových informací na jednání divize Quattro GmbH nezaznělo, tedy alespoň podle zdroje. Dodat tedy již můžeme jen zmínku o premiéře standardní varianty, která je prý naplánována na duben. V Ženevě tedy nové Audi TT RS neuvidíme, živý debut se nejspíše dá očekávat až v dubnu v New Yorku nebo čínském Pekingu.

Chystané Audi TT RS se ukázalo na nové neoficiální ilustraci...
...posloužit ovšem můžeme i záběry z testů na Severní smyčce
Zdroj: Motor Talk přes WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před hodinouElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Druhý nejprodávanější model Mercedesu už má datum na svém parte. Pokud o něj máte zájem, objednávejte rychle
20.3.2025Elektromobily už v Austrálii stojí stejně jako „srovnatelná” spalovací auta, jejich prodeje přesto prudce klesají
21.3.2025Rozlučka Toyoty s její jedinou manuální šestiválcovou mašinou je absurdně drahá, nemravně využívá současného dění
21.3.2025Další kontroverzní kreace Mansory dráždí oči i žaludek, její jméno dává nepokrytě najevo, komu „podkuřuje”
21.3.2025VW možná začíná chápat, po elektrickém kolapsu přesunul pozornost ke svému nejžádanějšímu autu vůbec
21.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 10:02 - řidičBOB
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.19. 14:29 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins