Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi TT RS 2016: nová generace dostane 400 koní, představit se má v dubnu
4.1.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německé kupé dorazí opětovně s přeplňovaným 2,5litrovým pětiválcem. Kromě základní varianty bude k dispozici i TT RS performance naladěné na 420 koní.
O nové generaci Audi TT RS se dnes rozhodně nezmiňujeme poprvé, v tomto ohledu jsme přeci jen poměrně důkladně mapovali v průběhu celého loňského roku výlety techniků na Severní smyčku. Po stránce oficiální však dosud nespatřily světlo světa žádné informace. Nejinak je tomu i dnes, neboť k dispozici máme opětovně jen data „z druhé ruky“. Ta by ale měla pocházet z firemního jednání, a tak snad nejsou jen kachnou hodnou odstřelu.
Jak se přitom dalo očekávat, o pohon novinky se opětovně postará přeplňovaný 2,5litrový pětiválec. Ten bude tentokrát produkovat 400 koní, přičemž veškerý výkon bude na všechna čtyři kola přenášet dvouspojkový automat. Zrychlení z klidu na stovku by se mělo odehrát v řádu čtyř sekund, nejvyšší rychlost pak bude obligátně omezena na typických německých 250 km/h. S příplatkovým paketem ale nejspíše vystoupáte někam na 280 km/h.
Vyjma standardního Audi TT RS bude k dispozici také varianta TT RS performance, jenž v nabídce nahradí dosavadní TT RS Plus. Tento model by měl debutovat někdy v příštím roce, přičemž pod kapotou počítá s toutéž pohonnou jednotkou, jen naladěnou na 420 koní. Akcelerace na stovku tak nejspíše poklesne pod 4 sekundy, tedy do teritoria vyhrazeného ještě donedávna pouze té nejvyšší supersportovní lize.
Více nových informací na jednání divize Quattro GmbH nezaznělo, tedy alespoň podle zdroje. Dodat tedy již můžeme jen zmínku o premiéře standardní varianty, která je prý naplánována na duben. V Ženevě tedy nové Audi TT RS neuvidíme, živý debut se nejspíše dá očekávat až v dubnu v New Yorku nebo čínském Pekingu.
Chystané Audi TT RS se ukázalo na nové neoficiální ilustraci...
...posloužit ovšem můžeme i záběry z testů na Severní smyčce
Zdroj: Motor Talk přes WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch