Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi Q3 Red Track: recyklovaný koncept pro Wörthersee 2012
12.5.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Loni Audi na srazu příznivců GTI zazářilo s konceptem A1 Clubsport Quattro, letos už to asi taková sláva nebude.
Ano, jsme zase o rok starší. Už jen pár dnů zbývá do začátku dalšího ročníku někdejšího srazu příznivců Volkswagenů GTI, dnes o poznání monstróznější akce konané u rakouského jezera Wörthersee poblíž městečka Reifnitz. Tato sešlost dosáhla zejména mezi německy mluvícími automobilisty takového věhlasu, že na ni i samotné automobilky, byť opět převážně s německými kořeny, mají ve zvyku představovat rozličné koncepty či nové modely schopné oslovit nejen příznivce tuningu.
Loni jsme tak na této akci mohli poprvé vidět třeba dva speciální Golfy R včetně verze Cabrio, nyní již prodávaný Golf GTI Edition 35 a svou trochou do mlýna přispěla také česká Škoda, která představila koncept kabrioletu RS 2000. Dnes ale bude středem pozornosti automobilka Audi, která u Wörthersee v roce 2011 představila vůbec nejšílenější záležitost - koncept A1 Clubsport Quattro s 503 koňmi a 1 390 kilogramy, který se v mezičase proměnil v sériový model A1 Quattro. Pro letošek ale zjevně nic tak mimořádného nechystá.
Do Reifnitzu totiž přiveze pouze nedávno odhalené koncepty Q3 Jinlong Yufeng a RS Q3 a zřejmě aby to nebylo příznivcům jezerní akce líto, vytáhne také „novou” studii Q3 Red Track. Ony uvozovky jsou bohužel namístě, neboť vůz není nový ani trochu. Jde o recyklovanou lednovou Q3 Vail, která se pro Wörthersee změnila tak málo, že se u Audi ani neobtěžovali stvořit nové oficiální fotografie - pouze v místě registrační značky změnili označení vozu a do předních světel vložili jakýsi červený element.
„Novinku” tak nemá smysl dále rozpitvávat, vše o ní si můžete přečíst v našem někdejším představení. Na tomto místě zmíníme pouze tolik, že jde o jednorázovou studii mající za cíl oslovit příznivce lyžování, čemuž je podřízena řada úprav exteriéru i interiéru. Pod kapotou pak najdeme přeplňovaný pětiválec 2,5 TFSI naladěný na výkon až 314 koní (231 kW), který směřuje na kola obou náprav přes sedmistupňový automat S-tronic. Z 0 na 100 km/h tak Vail alias Red Track zrychluje za 5,5 sekundy, maximální rychlost činí 262 km/h.
Snad se od dalších koncernových značek dočkáme něčeho opravdu nového. Moc času na to ale nemají, sraz začíná již v středu 16. května a vyvrcholí příští sobotu 19.



















Snad si Red Track mohl vysloužil alespoň vytvoření nové sady fotek, photoshopová recyklace vypadá opravdu zvláštně...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
včeraPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
14.3.2025
Nejnovější články
Němci proklepli nejspolehlivější dostupné auto podle svých vlastních STK, kladů má na rozdávání
včeraAby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
včeraŠkoda začala odhalovat svou novou vlajkovou loď, bude to další velmi kontroverzní novinka
včeraUž i Němci chápou: „Automobilky kvůli elektromobilům uvízly v katastrofální spirále ztrát.” Uniknout z ní nebude snadné
včeraBMW poprvé ukázalo novou elektrickou řadu 3. Vypadá to, že ji znovu trápí stejný problém jako dnešní pětku
včera
Živá témata na fóru
- Chlubítko univerzální 03.15. 16:56 - řidičBOB
- Politický koutek 03.15. 16:09 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.15. 15:04 - řidičBOB
- Výběr autopojištění 03.15. 15:01 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry