Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi Now: operativní leasing pro všechny nabízí také u čtyř kruhů
22.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
České zastoupení vám na tři roky pronajme modely A1 Sportback, A3 Sportback, A4 Allroad, A5 Sportback a Q3. Nejlevnější vychází na 8 tisíc měsíčně.
Operativní leasing pro soukromé osoby je momentálně modlou prodejců nových aut na českém trhu. Jako první přitom s tímto krokem přišla Škoda, posléze však program zamířil třeba ke konkurenčnímu Hyundai nebo Citroënu. Taková reakce se logicky dala očekávat, neboť u mladoboleslavské značky reakce zákazníků předčily veškerá očekávání. Díky tomu se ledy pohnuly i u takového Maserati, což nás skutečně překvapilo.
Důvody, proč se české zastoupení Maserati takto rozhodlo, ale nyní ponechme stranou. Místo toho se budeme soustředit na značku Audi, které v rámci programu „Now“ nabízí k tříletému pronájmu hned pět svých modelů. Smlouva přitom pokaždé zahrnuje možnost vybrat si barvu vozu a pokrývá veškerý servis i pojištění. U toho havarijního je k dispozici jednoprocentní nebo pětiprocentní spoluúčast, kromě toho ovšem můžete volit i mezi nájezdem 45 000 nebo 60 000 km po dobu nájmu.
Tím máme základní specifikace shrnuté, nyní můžeme přikročit k popisu jednotlivých modelů. Začneme s Audi A1 Sportback, které může být vaše již od 7 899 Kč. Jde přitom o verzi ultra osazenou litrovým motorem TFSI o výkonu 70 kW/95 koní, jejíž výbava zahrnuje 15palcová litá kola, manuální klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla, látkové čalounění, tempomat, multimediální systém MMI s 6,5palcovým barevným displejem či kupříkladu dynamický podvozek.
Dále na řadě je Audi A3 Sportback, které je k dispozici ve verzích 1,2 TFSI Attraction či 1,4 TFSI g-tron Attraction. Pokaždé přitom pod kapotou máte 81 kW/110 koní, zatímco uvnitř můžete počítat s jednozónovou klimatizací, systémem Audi Parking, koženým volantem nebo předními sedadly s nastavitelnou výškou. Zvenčí pak nechybí 16palcová litá kola či střešní spoiler, ceny pak startují na 8 999 Kč, respektive o pět set korun výše u verze g-tron.
Přesunout se můžeme k modelu A4 Allroad quattro, který ke svému pohonu užívá dvoulitrový turbodiesel naladěný na 110 kW/150 koní. Měsíčně přitom budete platit 15 999 Kč, za což dostáváte třeba 17palcová litá kola, xenony, světelný a dešťový senzor, monitoring tlaku v pneumatikách, metalický lak, navigaci MMI Plus, chromované koncovky výfuku nebo zeleně tónované čelní sklo.
Dalším „pánem na holení“ je Audi A5 Sportback, které je k dispozici rovněž s dvoulitrovým dieselem. Pokud přitom sáhnete po verzi naladěné na 110 kW/150 koní, dostáváte od 14 499 Kč k dispozici pohon předních kol. Se systémem quattro je pak spojeno 140 kW/190 koní, automatická převodovka S tronic a cena 16 999 Kč. Ve výbavě přitom nechybí třeba automatická klimatizace či 17palcová kola.
Posledním modelem nabízeným v programu „Now“ je Audi Q3. Opět je přitom k dispozici verze s pohonem předních či všech čtyř kol, tentokráte však dvoulitrový diesel v obou případech produkuje 110 kW/150. Ceny startují na částkách 11 999 Kč, respektive 13 999 Kč měsíčně, za což je možné počítat s LEDkami, metalickým lakem nebo elektricky ovládanými dveřmi zavazadelníku.
Více informací naleznete na speciálním webu, kde nechybí nejen podrobný výčet výbavy, ale také veškeré ceny. Dosud totiž byla řeč pouze o smlouvách, jež počítají s celkovým nájezdem 45 000 km a pětiprocentní spoluúčastí na havarijním pojištění.
Audi nově v rámci operativního leasingu pro soukromníky nabízí hned pětici modelů od A1 Sportback až po Q3
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejčtenější články
- Ani šéf Hondy nedokázal novinářům vysvětlit, proč by se jím řízená firma měla spojit s Nissanem
2.1.2025 - Je tu nový král ztráty hodnoty, o kterém zatím nebyla řeč, majitele připravil o 2 miliony za 2 roky a 19 tisíc najetých km
2.1.2025 - BMW na poslední chvíli zařízlo projekt 1300koňového elektromobilu, víra v protežovaný pohon se dál vytrácí
2.1.2025 - Jediný žijící Ferrariho syn a dědic si specifikoval další auto tak, jak pochopí jen znalí, svého otce připomíná stále víc
2.1.2025 - Prodeje drahých elektrických aut dál mohutně kolabují. Bohatí lidé o ně nemají zájem ani v Číně, ztrátové značky končí
3.1.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 08:19 - Zajda
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 20:14 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus