Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi končí s tvrdými podvozky, nová A8 bude prý stejně pohodlná jako Mercedes S
23.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Na základě přání zákazníků u Audi přestanou klást důraz na tvrdé naladění podvozku. Rekalibrací řízení pak chtějí řidiče více vtáhnout do hry.
Nová generace Audi A8 přišla na přetřes vcelku nedávno, když německá automobilka částečně odhalila její interiér. V jeho případě mají zákazníci očekávat zejména vylepšené dotykové displeje, jež budou disponovat haptickou odezvou. Kromě toho vůz nabídne i virtuálního osobního asistenta, který se v průběhu času bude učit zvyklostem řidiče a následně mu uzpůsobí palubní menu tak, že nabídne kupříkladu zkratky vedoucí k nejčastěji užívaným funkcím.
K tomu všemu se má přidat komfort, jenž bude minimálně konkurovat Mercedesu třídy S, tedy v daném ohledu králi segmentu. Za vším přitom má stát nová technologie podvozku založená na adaptivních tlumičích. Mimo to dorazí i překalibrované elektrické posilovače řízení, které má přispět jak k úspoře paliva (byť samozřejmě minimální), tak ke zlepšení jízdní agility. V tomto ohledu lze samozřejmě čekat pomoc i od zmíněného podvozku.
Audi přitom tímto způsobem reaguje na kritiku, která dlouhodobě míří na charakteristiku jízdy. Německá automobilka totiž dosud vždy favorizovala spíše „sportovní“, tedy tvrdší nastavení podvozku, nicméně zákazníci zejména na dálnicích a především u výše postavených modelů vyžadují pravý opak. Zároveň však touží také po větším vtáhnutí do hry, což má pro změnu zajistit ona rekalibrace posilovače řízení.
Počítá se přitom s tím, že vylepšené technologie v obou výše uvedených oblastech - tedy u podvozku i řízení - následně zamíří také k ostatním modelům značky. Na větší komfort by se přitom měli těšit majitelé budoucích generací A1 a A3, kteří netouží po sportovním svezení, zatímco klientela variant S a RS bude profitovat z lepších zážitků za volantem.
Zda ale tento příslib skutečně dojde naplnění, na to si musíme počkat. Zatím si můžete prohlédnout novou ilustraci možné podoby vozu, která ale překvapí podobně jako Audi sama. Přesto nebo spíše právě proto bude nejspíše blízká realitě, posuďte sami...
Nové Audi A8 se ukázalo na neoficiální ilustraci, která realitě nemůže být příliš vzdálená
Už proto, že stejně jako skutečný vzešla z konceptu Prologue
Zdroj: Autocar, Ilustrace: Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejnovější články
- Jediná Čechy ve velkém nechtěná bazarová škodovka se dá pořád koupit v krásném stavu, na západě o ni stojí
před 2 hodinami - Nástupcem propadáku, který nezachránil ani Lewis Hamilton, si Mercedes není jistý tak moc, že ho faceliftoval ještě před premiérou
před 4 hodinami - Rolls-Royce ukázal nový obří 20válcový motor, tomu se říká lék na nemoci doby
před 5 hodinami - Jaguarem na poslední chvíli zaříznuté turbínové superauto nakonec míří na silnice, jeho autor ho prostě musel dokončit
před 7 hodinami - Elektrický Mercedes za deště shořel majiteli pod rukama a zapálil mu dům, i když hodiny stál a ani se nenabíjel
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva