Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi A3 Sportback e-tron má českou cenu, k mání je pouze u tří prodejců
6.3.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Hybridní verze s nereálnou spotřebou je k mání od 989 900 Kč. V tu chvíli můžete počítat třeba se 17palcovými koly či automatickou klimatizací.
Slovní spojení „e-tron“ se v posledních dnech objevilo na stránkách Autoforum.cz hned několikrát, přičemž v jednom případě patřilo hybridní verzi Audi Q7, podruhé pak ryze elektrické druhé generaci supersportu R8. Oba tyto modely ovšem v prodeji hned tak neuvidíme. To ale neznamená, že byste si aktuálně nějaký ten „e-tron“ nemohli pořídit. Spřažena s ním ovšem bude karoserie Audi A3 Sportback.
Toto hybridní polokombi momentálně dorazilo na český trh, přičemž pod kapotou nabízí 1,4litrový benzinový motor TFSI o výkonu 150 koní, který je spárován s 102koňovým elektromobilem. V plně hybridním režimu se tedy dočkáte výkonu 204 koní a 350 Nm, s nimiž není problémem akcelerace z klidu na stovku za 7,6 sekundy a nejvyšší rychlost 222 km/h. Tyto hodnoty jsou přitom oproti spotřebě plně reálné.
V rámci žíznivosti ovšem přichází ke slovu metodika Evropské unie, díky čemuž máte počítat s 1,5litrovým průměrem a tedy dojezdem 940 km. A to přesto, že palivová nádrž byla vůči standardnímu vozu zmenšena z 50 litrů na 40 l. Kromě toho Audi A3 Sportback e-tron zvládne čistě na elektřinu jen 50 kilometrů, poté již veškerá tíha visí na bedrech zmiňované spalovací jednotky.
Na dané euro-nesmysly jsme však již zvyklí, pročež tedy jen zmíníme, že lithium-iontové baterie mají kapacitu 8,8 kWh, přičemž dobity mohou být za 3 hodiny a 45 minut z běžné domácí zásuvky, případně pak za 2 hodiny a 15 minut při rychlodobíjení. Při jízdě čistě na elektřinu pak vůz zvládá maximálně 130kilometrové tempo, během kterého může zrychlit z klidu na 60 km/h za 4,9 sekundy.
Techniku ale již necháme být a místo toho se přesuneme k cenám a výbavě. Prozatím budou na českém trhu dvě úrovně Attraction a Ambition, kdy první zmíněná dostala do vínku třeba 17palcová litá kola, LEDky, audio systém MMI, automatickou klimatizaci, plejádu airbagů, systém start/stop nebo paket S-Line. Platit v takovém případě budete 989 900 Kč.
S vyšší úrovní Ambition jsou dále spojeny 18palcové disky (které se podílejí na zvýšení normované spotřeby na 1,6 l/100 km), multimediální systém MMI s navigací a 7palcovým displejem, zadní parkovací senzory nebo sportovní sedadla a látkové čalounění Rallye. Cena se ovšem v tu chvíli navýší na 1 073 900 Kč.
Ve srovnání se standardními motorizacemi se tak jedná o nemalý nárůst, pročež se nedají předpokládat enormní prodejní výsledky. Z toho důvodu ostatně verzi e-tron nenajdete v každém dealerství, ale pouze u vybraných prodejců, jimiž jsou pražský Auto Jarov, karlovarský Car Point a moravský Top Centrum Car.
Více informací najdete v oficiálním ceníku (PDF 451 kB), který lze stáhnout ze stránek českého zastoupení. Projít si přitom můžete i nemalou příplatkovou výbavu, kde najdete třeba exkluzivní kožené čalounění Nappa, jež základní ceny navýší o 125 400 Kč.














Hybridní Audi A3 Sportback e-tron je na českém trhu k mání za necelý milion korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Jorge Martin propuštěn z nemocnice včera 15:56
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou 20.4.2025
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone 20.4.2025
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
Nejnovější články
Porsche Taycan dál ruinuje všechny majitele bez rozdílu. I ojetiny ztrácí na ceně absolutně nejvíc ze všech aut
před hodinouNový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
včeraŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
včeraPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
včeraLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva