Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi A3 2012: unikla celá sada fotek nové generace
22.2.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Audi znovu neudrželo pod pokličkou svá tajemství. Do éteru se tentokrát dostala kompletní sada fotografií zachycující i záď nové generace A3.
Nové Audi A3 je asi nejhůře střeženým tajemstvím na světě. Nejprve automobilka oficiálně odhalila interiér nového modelu, to bylo ale zřejmě to poslední, co se odehrálo pod její kontrolou. Palubní systém vozu totiž skýtal i pohled na design karoserie a co neprozradily obrázky z nového MMI, to následně odhalil první uniklý snímek, který dnes již nesporně reflektoval realitu. Níže přiložené fotografie totiž už kvůli svému množství vymyšlené být nemohou a zachycují úplně stejný vůz.
V hodnocení čerstvě uniklých fotek tak můžeme zůstat u starších tezí - nová A3 je pouze designovou evolucí dosavadního modelu a pokud by se vám ve srovnání s dnešní á-trojkou zdála být přece jen odlišná, pak od dalších nových a faceliftovanými modely automobilky, jako je třeba nová A6, se opravdu významně neliší. Pokud si vůz zakryjete od sloupků A dále, budete mít velký problém rozeznat, na který z ingolstadtských vozů se vůbec díváte.
Výše zmíněné ale neznamená, že by nová A3 byla ošklivá. To spíše naopak - aktuální linie čtyř kruhů ji alespoň podle mého skromného názoru sluší nejvíce ze všech dnešních audin.
Interiér jsme viděli už před více než měsícem v plné produkční parádě, a tak jej v tomto případě nebudeme znovu rozpitvávat. Pár nových fotek neodhaluje nic dramaticky nového, dovoluje nám ale zasadit si dříve zmíněné prvky do kontextu dalších částí vnitřku. I tento pohled nás nicméně utvrzuje v tom, že zejména nová palubní deska přichází na dnešní dobu s neobvykle střízlivými proporcemi. A to je nám sympatické.
Jestliže vzhled exteriéru ani interiéru není nikterak revoluční, technika vozu částečně ano. Vůz totiž používá kompletně novou platformu MQB a je vůbec prvním modelem koncernu Volkswagen, který ji dostal. Po stránce motorizací už ovšem žádnou revoluci čekat nelze - v Ženevě se má vůz představit se třemi dobře známými agregáty a nedá se očekávat, že by do budoucna měl jejich nabídku rozšířit nějaký dramaticky nový motor.
Základem tak zpočátku bude „benzin” 1,4 TFSI s 90 kW výkonu, dočasným vrcholem pak 1,8 TFSI s novým naladěním na 132 kW. Mezi oběma zážehovými agregáty si najde místo vznětový 2,0 TDI se 103 kW. Silnější „benzin” bude možné kombinovat též s pohonem všech kol a automatem S tronic, ten slabší si bude muset vystačit s předokolkou a manuálem a naftové srdce bude věrné pohonu předních kol a oběma možnostem volby převodových stupňů.
Podrobnosti v tomto i v jiných směrech bychom se ale měli dozvědět co nevidět - pokud dnes Audi unikla tak velká sada fotek, musí být oficiální premiéra na spadnutí. Dění kolem tohoto modelu budeme samozřejmě dále sledovat a jakmile se dozvíme cokoli zajímavého, naleznete to u nás.
Tip: Projděte si všechny žhavé automobilové novinky v našem speciálu k ženevskému autosalonu 2012









Toto jsou první snímky zachycující novou A3 ze všech stran zvenčí i zevnitř
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
před 53 minutami Nejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včeraU Volva už nemyslí hlavou. Stáhli bizarní reklamu vytvořenou AI z toho nejabsurdnějšího důvodu: Kvůli emisím CO2
12.3.2025
Nejnovější články
- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
před 52 minutami Němci najeli 100 tisíc km s moderním Opelem a rozebrali ho na díly. Problémy ale našli spíš předtím než potom
včeraNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včeraElektrická party zdarma v Rakousku končí. Elektromobily budou podléhat silniční dani, majitelé zaplatí až desítky tisíc ročně
včeraVW přiznává, že svůj „levný” elektrický model nedokáže prodávat se ziskem, ztráty zmírní čínskými díly a portugalskou výrobou
včera
Živá témata na fóru
- Výběr autopojištění 03.14. 04:50 - Vojta1988
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 00:16 - petr_riha
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.13. 09:47 - koffee
- Lampárna (stěžovatelna) 03.12. 20:12 - M.Z.
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 03.12. 11:28 - řidičBOB
- Hon na piráty 03.12. 11:27 - řidičBOB