Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
ATS Sport 2015: italská placka v novém, je lehčí a má vyšší přítlak
6.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Konkurence pro britský Radical nově tlačí k zemi až 1 134 kg. S nejslabším motorem zvládne stovku za 2,5 sekundy, koupě je ovšem zatím náročná.
O znovuzrozené italské automobilce ATS (Automobili Tourismo e Sport) jsme se zmiňovali již několikrát. Představit jsme vám tak mohli modely Sport 1000, 300 Leggera nebo 2500 GT, dosud však není jasné, zda nějaký z nich již zamířil k zákazníkům. V reálném světě totiž není o tomto výrobceiani vidět, ani slyšet. To ovšem neznamená, že by se neprojevoval na sociálních sítích nebo že by dostatečně nezásoboval automobilové redakce tiskovými zprávami.
Ta nejnovější informuje o modernizaci, jíž se podrobil model Sport 1000. Daná číslovka u novinky z názvu zmizela, místo toho dorazilo nové šasí tvořené ocelovými a chrom-molybdenovými trubkami. Díky tomu o nějakých 50 kilogramů klesla hmotnost, přepracovaná aerodynamika však pro změnu přišla s vyšším přítlakem. Ten má činit 1 134 kg, ATS však neudává rychlost, při jaké je dosažen.
Šasí a karoserie ovšem nejsou jedinými novinkami, mimo to přepracované ATS Sport dostalo tlumiče Öhlins, šestipístkové brzdy Tarox vpředu i vzadu, samosvorný diferenciál Quaife nebo 15palcová litá kola. Uvnitř trůní sedadla Tillet s vícebodovými závodními pásy Sparco, od stejného zdroje pochází i vyjímatelný volant. Zmínit pak můžeme ještě pedály vyfrézované z jediného kusu hliníku.
Do motorového prostoru pak může zamířit několik motocyklových agregátů. Ten základní s 1,3litrovým objemem počítá s výkonem 185 koní, přičemž italskou placku katapultuje na stovku za 2,5 sekundy. Na závodních pneumatikách přitom zvládne 3 g. Pokud vám to ovšem nestačí, můžete sáhnout po jedna-čtyřce naladěné na 235 koní nebo po jedna-šestce produkující koní 255.
Ceny startují na sumě 33 000 Eur (cca 907 500 Kč) za exemplář bez pohonné jednotky, se základní jedna-trojkou pak ATS Sport vychází na 48 850 Eur (1 343 500 Kč). Připlatit si ovšem můžete za celokarbonovou karoserii, lepší brzdy či kola s centrální maticí. Aby ovšem ATS skutečně prorazilo, musí napřed vybudovat dealerskou síť. Jinak bude živé pouze na Facebooku či Twitteru...
ATS Sport se dočkalo nového šasí a přepracované karoserie, jež má nabízet až 1 134 kilogramů na přítlaku
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před hodinou - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Sběratel po dvou letech vydělá na prodeji jednoho z pouhých deseti vzácných Bugatti až 176 milionů, tomu se říká dobrý kauf
1.1.2025 - Číňané dokončují nejdelší dálniční tunel světa, monstrózní stavba mizí v horském masivu na dlouhých 22 km
1.1.2025 - Jeden z největších držáků moderních aut nezabije jako ojetinu skoro nic, prvních 100 tisíc km je pro něj jen rozcvička
1.1.2025 - Tesla Cybertruck explodovala před Trumpovým hotelem a zabila nejméně jednoho člověka, Musk nikdy nic takového neviděl
2.1.2025 - Takhle obrovské pokuty od EU za emise CO2 mohou automobilky čekat v roce 2025, jen u VW jde o stovky miliard
2.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva