Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Aston Martin hostům tajné prezentace Valkyrie nevzal mobily, teď znovu lituje
19.6.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Měla to být tajná prezentace jen pro vybrané, hned několik lidí si z ní ale na památku pořídilo fotografie a videa. A ta se teď postupně dostávají ven.
Minulý týden jsme se mohli vůbec poprvé seznámit s předprodukční verzí Astonu Martin Valkyrie. Ta sice byla představena již během Velké ceny Monaka, na privátní akci ovšem byli pozváni jen zákazníci a blízcí přátelé britské automobilky. Značka se nejspíše domnívala, že se návštěvníci zachovají jako džentlmeni a budou respektovat upozornění na to, že vše je tajné a že veřejná premiéra se odehraje až v září ve Frankfurtu, a tak jim nesebral mobilní telefony a nechal je i fotit a natáčet. A to neměl dělat.
Respektování přání a zájmů jiných tak nějak obecně ustupuje boji o prvenství ve zveřejnění nějakých tajemství, a tak tu po nadílce fotek máme i video. To nám zvnějšku Valkyrii lépe neukazuje, na rozdíl od předchozích fotek ale do detailu zkoumá i kabinu. Palubní deska je doslova poseta displeji, dva krajní ale nejspíše slouží kamerám namísto zpětných zrcátek.
Zatím není jasné, zda vůz kamery místo zrcátek skutečně dostane, neboť legislativa s nimi ve zatím všech zemích světa zdaleka nepočítá. Je proto možné, že krajní displeje poslouží pouze výstupu ze zpětné kamery, ostatně parkování s Valkyrií nejspíše bude patřit k náročným úkolům. Její design byl maximálně podřízen funkci a aerodynamice, výhled vzadu tak bude velmi omezen. Zpětná zrcátka usazená třeba na blatnících, dveřích nebo na střeše na tom asi mnoho nezmění
Kromě displejů si můžete povšimnout hranatého obdélníkového volantu či sedadel, která jsou tak blízko středu auta i sobě, jak jen to jde. Není proto vlastně překvapivé, že Aston Martin se rozhodl jistým způsobem hlídat váhu majitelů prostřednictvím formování sedaček přímo na tělo a případná kila navíc si vyžádají zopakování této procedury.
Z dalších informací jen zopakujeme, že řidič dostane na hraní kombinaci 6,5litrového atmosférického dvanáctiválce a systému podobného technologii KERS. Celkový výkon by měl narůst na 1 000 koní, váha nemá přerůst tisíc kilogramů. Aston Martin cílí na poměr 1:1 mezi výkonem a hmotností, což povede jízdní dynamice na úrovni F1 či speciálů LMP1.
Nové video plně odhalilo kokpit Astonu Martin Valkyrie...
...exteriér lépe ukázaly starší fotografie. Ani jedno jsme neměli vidět dříve než za pár měsíců
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera (3) - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 (4) - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025 (3)
Nejčtenější články
- Číňané dokončují nejdelší dálniční tunel světa, monstrózní stavba mizí v horském masivu na dlouhých 22 km
1.1.2025 - Jeden z největších držáků moderních aut nezabije jako ojetinu skoro nic, prvních 100 tisíc km je pro něj jen rozcvička
1.1.2025 - Tesla Cybertruck explodovala před Trumpovým hotelem a zabila nejméně jednoho člověka, Musk nikdy nic takového neviděl
2.1.2025 - Takhle obrovské pokuty od EU za emise CO2 mohou automobilky čekat v roce 2025, jen u VW jde o stovky miliard
2.1.2025 - Ford si nechal patentovat nové řešení řízení, na kterém si vylámaly zuby Nissan i Tesla, pomoci jím může jen sám sobě
2.1.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.31. 20:51 - Truck Daškam
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 20:14 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus