Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Aston Martin DBS 2013: takto by mohl vypadat, leccos tušíme i o technice
17.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Nástupce Bondova DBS se podrobuje konečným testům, aby stihl premiéru na pařížském autosalonu. Možná víme, jak by mohl vypadat.
Britskému magazínu Car se na silnici podařilo zachytit nástupce modelu DBS, který se loučí finální limitovanou sérií Ultimate Edition. Z pečlivě zamaskovaného vozu samozřejmě mnoho detailů nepoznáte, ale přibližná silueta nebo některé drobnosti poznat lze. Týká se to třeba typicky tvarované masky chladiče, vnějších zpětných zrcátek nebo nasávání v předním nárazníku rozdělené dvojicí souběžných lamel.
Pokud vás zajímá, jak by příští Aston Martin (říkejme mu pracovně) DBS Mk2. mohl vypadat, pomůžeme si ilustracemi Wild-Speeda, který je vytvořil pro web GT Spirit. Nápadně se totiž podobají tomu, co by už letos mohla britská automobilka skutečně vypustit na silnice.
Jako první zaujme především přední nárazník, který se od předchůdce DBS odlišuje asi nejvíce. Zbytek přední části vozu je pak bez designových experimentů. Odvětrávání kapoty motorového prostoru, pod kterou bude trůnit další vývojový stupeň šestilitrového dvanáctiválce s výkonem až 580 koní, jsme viděli již u DBS, a ani LED v předních světlech nejsou novinkou. Dostal je model Virage a objevily se také u supersportu One-77 a autor obrázků měl proto pádný důvod domnívat se, že je bude mít i nástupce DBS.
Boky auta patrně ozvláštní prolis prodlužující chromovanou lištu umístěnou za předními blatníky a výraznější prahy. Záď auta zase dostane zvednutý spoiler, něco na způsob kachního ocasu. Světla by pak mohla být sdílena nebo velmi podobná těm u One-77.
O vylepšení ovladatelnosti a dynamiky se ale nepostarají pouze výkonnější motor a vylepšená aerodynamika. Další zdroje blízké automobilce říkají, že v konstrukci auta bude ve značné míře využitý hliník a karbonové kompozity, které pomůžou citelně snížit hmotnost.
A kdy novinka dorazí? Premiéra by měla proběhnout na podzimním pařížském autosalonu a špitá se i o ceně. Zájemci prý budou potřebovat nejméně 230 tisíc Eur.








Základní proporce a tvary nástupci DBS zůstanou, designově se změní asi jen v detailech
Zdroj: gtspirit.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 2 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Nejlevnější auto světa se pořád prodává. Vypadá všelijak, ale co byste chtěli za 67 tisíc?
22.3.2025Zákazníci ukazují záda dalšímu drzému nápadu automobilek, naprostá většina lidí obchází placení za už koupená auta
22.3.2025Audi rozjede prodeje aut své nové levné značky už za pár týdnů, je to zatím vrchol jeho úpadku
22.3.2025Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 10:02 - řidičBOB
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.19. 14:29 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins