Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Aston Martin DBS 2013: takto by mohl vypadat, leccos tušíme i o technice
17.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Nástupce Bondova DBS se podrobuje konečným testům, aby stihl premiéru na pařížském autosalonu. Možná víme, jak by mohl vypadat.
Britskému magazínu Car se na silnici podařilo zachytit nástupce modelu DBS, který se loučí finální limitovanou sérií Ultimate Edition. Z pečlivě zamaskovaného vozu samozřejmě mnoho detailů nepoznáte, ale přibližná silueta nebo některé drobnosti poznat lze. Týká se to třeba typicky tvarované masky chladiče, vnějších zpětných zrcátek nebo nasávání v předním nárazníku rozdělené dvojicí souběžných lamel.
Pokud vás zajímá, jak by příští Aston Martin (říkejme mu pracovně) DBS Mk2. mohl vypadat, pomůžeme si ilustracemi Wild-Speeda, který je vytvořil pro web GT Spirit. Nápadně se totiž podobají tomu, co by už letos mohla britská automobilka skutečně vypustit na silnice.
Jako první zaujme především přední nárazník, který se od předchůdce DBS odlišuje asi nejvíce. Zbytek přední části vozu je pak bez designových experimentů. Odvětrávání kapoty motorového prostoru, pod kterou bude trůnit další vývojový stupeň šestilitrového dvanáctiválce s výkonem až 580 koní, jsme viděli již u DBS, a ani LED v předních světlech nejsou novinkou. Dostal je model Virage a objevily se také u supersportu One-77 a autor obrázků měl proto pádný důvod domnívat se, že je bude mít i nástupce DBS.
Boky auta patrně ozvláštní prolis prodlužující chromovanou lištu umístěnou za předními blatníky a výraznější prahy. Záď auta zase dostane zvednutý spoiler, něco na způsob kachního ocasu. Světla by pak mohla být sdílena nebo velmi podobná těm u One-77.
O vylepšení ovladatelnosti a dynamiky se ale nepostarají pouze výkonnější motor a vylepšená aerodynamika. Další zdroje blízké automobilce říkají, že v konstrukci auta bude ve značné míře využitý hliník a karbonové kompozity, které pomůžou citelně snížit hmotnost.
A kdy novinka dorazí? Premiéra by měla proběhnout na podzimním pařížském autosalonu a špitá se i o ceně. Zájemci prý budou potřebovat nejméně 230 tisíc Eur.
Základní proporce a tvary nástupci DBS zůstanou, designově se změní asi jen v detailech
Zdroj: gtspirit.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024 - Někteří žasnou, že Bugatti dodělalo majitelce do auta držák na nápoje, přitom je to hloupost jako ze Simply Clever Škody
21.12.2024
Nejnovější články
- Na dvě části zaměstnanců VW dopadnou úspory obzvlášť tvrdě, platy jim budou klesat rok co rok 6 let, 4 tisíce míst bude zrušeno
před hodinou - Výsledek srovnání ostrých kombíků Audi a BMW na sněhu nutně překvapí, ještě před 5 léty by bylo všechno jinak
včera - Spolu s automobilkami padají ke dnu i jejich dealeři. Nevydělávají téměř nic, zisky jim klesly o 34 procent skoro na nulu
včera (1) - Kdysi populární francouzský luxusní koráb téměř do jednoho zabila rez a nespolehlivost, pár zachovalých kusů dnes koupíte lacino
včera - U soudu se provalilo, že krachující největší evropský výrobce motorek má na skladech 265 tisíc neprodaných strojů, to nemůže přežít
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva