Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulietta 2016: facelift odhalen únikem, knír má jen v náznaku
24.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italský hatchback výraznými změnami neprošel. Chlubí se jen novými nárazníky či verzí QV přejmenovanou na Veloce. Ta nabízí 240 koní.
O faceliftu Alfy Romeo Giulietta jsme prozatím věděli jen velmi málo informací. Tou podstatnou bylo, že modernizace se představí dnes během speciální akce konané v továrně značky v Mirafiori. Mimo to pak zaměstnanci italské automobilky na svých profilech na sociálních sítích naznačovali, že u toho bude jistá obdoba kníru. Co se ale za tímto doplňkem, který možná některým mužům sluší, ale na autě bychom jej nehledali, skrývá, to nikdo nevěděl.
Aktuálně tu ovšem máme únik prvních fotek a informací, díky čemuž si v celé záležitosti můžeme udělat jasno. Tak tedy, za avizovanými vousy se skrývá prostřední část čelního nárazníku, která je vyvedena v černé a může být doplněna také kontrastní červenou linkou. Spíše než knír nám připomíná otevřená ústa, to ale není podstatné. Důležitější je, že s výjimkou tohoto doplňku a příchodu malých mlhovek se zde již nic nezměnilo.
V zadních partiích si můžeme posvítit na nový fond označení modelu, v případě varianty Veloce (nahrazující dosavadní vrcholnou verzi QV) je možné počítat s dvěma koncovkami výfuku vyvedenými po stranách difuzoru. Dále dorazila ještě nová litá kola, obměny se pak nejspíše dočká i paleta barev. Tím jsme ale nejspíše na konci veškeré venkovní modernizace. I když se dá vytušit, že tiskové prohlášení asi bude obsáhlejší.
Interiér zatím prozrazen nebyl, nicméně ani zde nejspíše nedojde k světoborným změnám. Spíše počítáme s jiným složením výbavy, kdy ta příplatková by měla zahrnovat duální automatickou klimatizaci, 16palcová litá kola (verze Veloce má osmnáctky), sadu hliníkových pedálů, multimediální systém UConnect RadioNav Dab s 6,5palcovým displejem, audio Bose s devíti reproduktory nebo sedadla se stavitelnou bederní oporou.
Ve standardu lze očekávat pětipalcový displej či elektronický diferenciál Q2, pod kapotou bychom měli vybírat mezi 1,4litrovým benzinovým motorem a dvoulitrovým turbodieselem. V případě vonnějších výparů bude k dispozici 120, 150 či 170 koní, „producent sazí“ by pro změnu měl být naladěn na 150 a 175 koní. Varianta Veloce pak dostane přeplňovanou jedna-osmu, 240 koní a automat.
Více se dozvíme během oficiálního představení, které nejspíše proběhne v řádu hodin. Naživo se pak faceliftovaná Giulietta představí za pár dní v Ženevě ve společnosti základní Alfy Romeo Giulia. Tedy za předpokladu, že Italové alespoň jeden ze svých slibů dodrží.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2016.
Facelift Alfy Romeo Giulietta se zatím dostal ven neoficiálně
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Bosch propustí dalších 5,5 tisíce lidí, i mimo Německo. Jen v posledních měsících potvrdil vyhazovy pro víc jak 12 tisíc zaměstnanců
25.11.2024 - Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
25.11.2024 - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
25.11.2024 - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
25.11.2024 - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
25.11.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch