Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulia zná ceny všech verzí, jsou nižší než u BMW 3
3.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italský sedan ve své domovině začíná na 960 tisících korun, u nás by mohl startovat pod 945 tisíci, právě na tolika u nás začíná BMW 318d.
O cenách nové Alfy Romeo Giulia jsme se zmiňovali již před pár dny, kdy se na světlo světa dostaly první cifry. Ty zaváněly typickým italským sebevědomím, neboť za sedan osazený 2,2litrovým turbodieselem o výkonu 150 koní a výbavou Business se značka rozhodla požadovat na domácím trhu 37 500 Eur (cca 1 014 000 Kč). Nově máme k dispozici úplný italský ceník, který tato očekávání víceméně naplňuje. A prozrazuje i více.
Aktuálně tedy víme, že nová Giulia startuje na domovské hroudě na částce 35 500 Eur (960 000 Kč), což je na 150 dieselových koní a šestistupňový manuál docela vysoká suma. A to i za předpokladu, že standardní výbava obsahuje 16palcová litá kola či kupříkladu multimediální systém Connect s 6,5palcovým displejem nebo automatickou klimatizaci.
Dá se předpokládat, že na českém trhu bude Giulia k dispozici za o něco nižší částku, opravdu výrazný rozdíl ale nečekáme. Podstatné je, že ceny nového italského sedanu jsou nastavené tak, aby byly vždy o něco níže než srovnatelné BMW řady 3. Například Giulia se 150koňovým turbodieselem ve verzi Business Launch Edition stojí 37 300 Eur, což je - jistě ne náhodou - o 400 Eur méně než v Itálii žádané 318d Business Advantage.
U nás začíná 318d ve standardním provedení na 945 000 Kč a pakliže současný základ Giulie přijde v Itálii přepočtem z eur na 960 tisíc Kč, můžeme u nás předpokládat cifry vždy o pár desítek tisíc nižší. Nějaké rozdíly jistě budou ve výbavě, nicméně tím nejzásadnějším argumentem pro zákazníky bude favorizace té či oné značky, ať už z jakéhokoli důvodu.
Výslednou volbu necháme již na vás, nadcházející týdny pak jen potvrdí, zda náš odhad nebyl jen střelou od boku a české zastoupení bude více či méně sebevědomé. Aktuálně tak jen dodáme, že se silnější verzí turbodieselu, tedy se 180koňovou variantou, Giulia startuje na sumě 40 500 Eur (1 095 000 Kč), ovšem již ve výše položené výbavě Super.
V úvodu zmiňovaný stupeň Business, který zřejmě bude nejčastější volbou zákazníků, je pak k dispozici se slabším motorem a manuálem od zmíněných 37 300 Eur (1 009 000 Kč), s osmistupňovým automatem pak od 39 500 Eur (1 068 000 Kč) a se silnějším dieselem od 42 500 Eur (1,15 mil. Kč). Rozdíly je přitom vždy třeba hledat v několika položkách výbavy.
Jedinou aktuálně nabízenou benzinovou variantou je pak Quadrifoglio Verde, za jejíž 510 koní dáte 79 000 Eur (2 136 000 Kč). Počítat je přitom možné se specifickým bodykitem, 19palcovými litými koly nebo třeba karbonem a Alcantarou uvnitř. A mimochodem, BMW M3 začíná v Itálii na 78 950 Eur - tady už si Alfa věří o trochu více. Ale vážně jen o trochu...






Alfa Romeo Giulia již zná kompletní italské ceny aktuálně dostupných verzí, z ceníku vám můžeme ukázat i paletu dostupných barev, čalounění interiéru a kol
Základ je k dispozici od 960 tisíc korun...
...Quadrifoglio Verde pak začíná na 2,136 milionu Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 3 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 5 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 6 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 8 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 04.21. 16:22 - Michalll
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 15:51 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11