Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulia konečně přistižena ve své karoserii, připomíná BMW 3
13.6.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Není jisté, že toto je Giulia, když ale teď nafotíte v Itálii zadokolku s kamufláží, není mnoho alternativ.
Je to další z velkých automobilových návratů letošního roku. Už toto léto se italská Alfa Romeo znovu pokusí získat zákazníky sedanů střední třídy, o které v posledních letech bojovala marně. Nebudeme daleko od pravdy, kdy předchozí pokus s označením 159 označíme za propadák, který ani důstojně nedožil konce svého životního cyklu. Auto možná bylo designově zajímavé, technicky, funkčně a kvalitativně ale nemohlo ani též ne zcela přesvědčivým produktům německé prémiové trojky konkurovat a zákazníky si hledalo obtížně. Tuto kapitolu ale Alfa Romeo uzavřela a velmi razantně hodlá otevřít zcela novou.
Již toto léto chce světu ukázat nový Model Giulia, který ve šlépějích svých předchůdců bude kráčet akorát tím, že ponese stejné logo. Zapomeňte na přední pohon, koncernové motory a nepřesvědčivé výkony i ve špičkových verzích. Nový sedan má být jiný, úplně jiný a snad vám nepřijde uměle dramatické, když řekneme, že pro Alfu je to zřejmě poslední možnost prorazit zpět na výsluní. Tohle auto zkrátka může značku znovu „udělat”. Pokud se ji to s ním ale nepovede, velmi pravděpodobně ji oddělá.
S ohledem na výše naznačenou letní premiéru je zvláštní, že se vůz dosud nepodařilo přistihnout při testech. Nafoceny byly pouze údajné muly nesoucí karoserie Maserati, které ale vůbec novými Giuliemi být nemusely. Ruku na srdce, Giulia nemusí být ani auto, které vidíte na přiložených fotkách, že to je klíčová novinka Alfy je ale přinejmenším extrémně pravděpodobné. Podívejte se na ten minimální přední převis, tohle je jasná zadokolka. A teď se ptejme, kdo jiný než Alfa Romeo může v Itálii před létem 2015 testovat vůz střední třídy zatím nepoznaných tvarů se zadním náhonem. Možností mnoho věru nezbývá...
Téměř jistě před sebou tedy vůbec poprvé v produkční karoserii vidíme to, z čeho Alfa oficiálně strhne plachtu příští měsíc. A nevypadá to vůbec nezajímavě - onen minimální přední převis, velmi dynamický profil a avizovaná technika čítající i výkonné čtyřválce a šestiválce slibuje mnohé. S ohledem na předchozí neúspěchy Italů ve vás raději budit příliš vysoká očekávání, tohle auto by ale mohlo být tím, čím BMW 3 dekády bylo a poslední roky jím být přestává - řidičsky emotivním sportovním sedanem střední třídy.
Jak tenhle příběh dopadne, ukáže až čas. Zatím si prohlédněte přiložené fotky a jednu novou (a též slibnou, též poněkud „bavorskou”) ilustraci možné finální podoby, která doplňuje mnoho předchozích, teď už ovšem na základě skutečných fotek. Nezbývá než si alespoň do chvíle premiéry či prvního testu přát, aby tohle auto bylo tak zajímavé, jak se nyní jeví být. Německá prémiová trojka by podle nás potřebovala nastavit zrcadlo své počínající sportovní nemohoucnosti jako sůl. A kdo jiný by s tím měl začít než peprná italská klasika ověnčená tolika úspěchy ze závodních kolbišť...
Je prakticky jisté, že tohle je první pohled na novou Alfu Giluia ve své kůži, byť maskované
Ilustrace možné výsledné podoby
Zdroj: Autoitaliaevo přes Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič Hyundai vjel do dealerství Fordu a totálně zničil vzácný, dekády starý nejetý Mustang vyrobený v pouhých 300 kusech
před 3 hodinami - Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
25.12.2024
Nejnovější články
- První elektrická Maserati jsou totální fiasko. Prodávají se po kusech za měsíc v celé Evropě, výrobu zastavili až do února
před 2 hodinami - Řidič Hyundai vjel do dealerství Fordu a totálně zničil vzácný, dekády starý nejetý Mustang vyrobený v pouhých 300 kusech
před 3 hodinami - Pořád nevěříte, že elektromobily jsou nejlepší? Nový rekord vás určitě přesvědčí
před 5 hodinami - Nejvíc nezničitelné moderní auto je po 830 000 km k mání jako perspektivní ojetina, jeho serviska je delší než Vánoce
včera - Mercedes zkusil odhadnout, jak budou vypadat velká města po roce 2040. Obáváme se, že je opět mimo
včera
Živá témata na fóru
- BMW Divize 12.27. 09:32 - pavproch
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien