Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulia je venku i v základní verzi. Agrese ubylo, přitažlivosti ne
29.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Civilní verze italského sedanu se musí obejít bez kapoty s ventilačními otvory či zadního difuzoru. Styl jí však nechybí a nabízet bude až 330 koní.
Příchod nové Alfy Romeo Giulia bychom prozatím mohli považovat za nemalou blamáž. Vrcholná verze Quadrifoglio Verde totiž byla představena již před devíti měsíci, svézt se v ní ovšem i nadále nemůžete. A to přesto, že Italové slibovali zahájení prodeje ještě na závěr loňského roku. Jak jsme ovšem již několikrát informovali, kvůli jistým problémům došlo k posunutí zahájení výroby. Nedávno se ukázalo, že Giulia prý nezvládá crash testy, značka však veškeré tyto zvěsti popřela.
Zda se jedná o pravdu či pouze spekulace, to je opravdu sporné. Každopádně již za dva týdny budeme mít jistotu, zda se Giulia opravdu letos skutečně dostane do prodeje. Šéf koncernu FCA Sergio Marchionne opětovně potvrdil, že výroba nového sedanu začne 15. března. Prozatím se montážní linky v továrně Cassino budou soustředit pouze na již zmiňované vrcholné provedení QV, posléze by ovšem měly produkovat také základní provedení.
Běžnější Giulia bude odhalena během následujících hodin na ženevském autosalonu, již nyní tu ovšem máme první oficiální fotky. Ty odhalují o trochu méně agresivní čelní partie či menší litá kola, chybí také ventilační otvory na kapotě či výrazný zadní difuzor. Nicméně i nadále je Giulia velmi přitažlivým sedanem, který bude dozajista přitahovat více pohledů než typická německá nuda a šeď, zvláště ve vhodně zvoleném laku.
Vůči „zelenému čtyřlístku“ pak základní modely nebudou až tak výrazně zaostávat ani v motorovém prostoru, kde se objeví čtyřválcové motory. Po stránce benzinové lze počítat s dvoulitrem naladěným na 180, 250 a 330 koní, přičemž poslední zmiňované provedení bude nejspíše tím, které by podle prohlášení Alfy mělo pokořit Severní smyčku za méně než osm minut.
Kromě vonnějších výparů ovšem Giulia dostane pod kapotu také 2,2litrový turbodiesel, v jehož případě bude možné vybírat mezi 135, 180 a 210 koňmi. Portfolio je to tedy patřičně květnaté, v kombinaci s vhodně zvolenou cenou by tak Alfa skutečně mohla pomýšlet na nárůst prodejů. 400 tisíc registrací v roce 2018 sice zřejmě nedosáhne, nicméně polovina této kvóty již nezní nereálně.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2016.
Základní Alfa Romeo Giulia vypadá stále šarmantně, i když již ne tak agresivně jako verze QV
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejnovější články
- Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 54 minutami - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Fiat chce vrátit do hry možná nejlepší a určitě nejdrsnější Pandu, dojíždí ale na následky svých předchozích chyb
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.31. 20:51 - Truck Daškam
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 20:14 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus