Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu

(+ video) Italský sedan by měl zvládnout 6,6sekundový sprint na stovku a dosahovat i 3,8litrové spotřeby. V závěru roku pak ještě zrychlí.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu

7.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ video) Italský sedan by měl zvládnout 6,6sekundový sprint na stovku a dosahovat i 3,8litrové spotřeby. V závěru roku pak ještě zrychlí.

Představení nové základní Alfy Romeo Giulia již máme za sebou. Víme také, že za týden se má rozjet výroba a v půli dubna i prodej. Kromě toho jsme se dočkali potvrzení dalších motorů a pochvalných slov. Nikoliv samozřejmě od nezávislých novinářů, prozatím se k sedanu vyslovili pouze jeho tvůrci. Ani ti ovšem nedali do placu technická data, na jejich příchod tak bylo třeba vyčkat až do dneška.

Vrcholnou verzi Quadrifoglio Verde pro dnešek necháme stranou, přeci jen s jejími parametry jsme již byli seznámeni dříve. Stejně jako s faktem, že čas z Nürburgringu nemusí být úplně skutečný. Místo toho se budeme zabývat pouze základními variantami, kde za benzín kope pouze dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec naladěný na 200 koní a 330 Nm. Tento výkon bude na zadní kola přenášet osmistupňový automat, se kterým vůz zvládne stovku za 6,6 sekundy. Nejvyšší rychlost pak činí 230 km/h, zatímco průměrná spotřeba byla vypočítána na 5,9 l/100 km.

V případě dieselů je nabídka o poznání členitější. Na výběr je 2,2litrový čtyřválec produkující 150 koní a 380 Nm nebo 180 koní a 450 Nm točivého momentu. V prvním případě bude možné sáhnout pouze po šestistupňovém manuálu, který by měl zajistit zrychlení z klidu na stovku za rovných 8 sekund při cestě za nejvyšší rychlostí 221 km/h. Spotřeba prozatím stanovena nebyla, stejně jako zatím není jisté, zda tato varianta bude k dispozici s automatickou převodovkou či případně pohonem všech kol.

U silnějšího provedení je prozatím taktéž zaměstnána jen zadní náprava. V kombinaci s manuálem máme počítat se 7,2sekundovým zrychlením, maximálkou 230 km/h a průměrnou spotřebou 4,2 l/100 km. V případě automatu pak u standardního provedení můžeme hovořit o 6,8sekundovém sprintu, nejvyšší rychlost a žíznivost se nemění. Pokud však sáhnete po verzi Eco, klesá spotřeba na 3,8 l/100 km, v rámci sprintu je však třeba počítat s jednou desetinou navíc, tedy s časem 6,9 sekundy.

Od konce roku bude možné objednávat benzinový motor naladěný na 280 koní, dieselový pak ať na 210 koní. V případě druhého zmíněného provedení data o jízdní dynamice prozatím k dispozici nejsou, u benzínu ale máme počítat s 5,5sekundovým sprintem a nejvyšší rychlostí 250 km/h. Bohužel však již není známo, zda těchto hodnot bude dosaženo s automatem či manuálem a zadokolkou nebo čtyřkolkou.

Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2016.


Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 1 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 01Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 2 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 02Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 3 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 03Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 4 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 04Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 5 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 05Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 6 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive foto 06Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 7 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 01Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 8 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 02Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 9 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 11Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 10 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 12Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 11 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 13Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 12 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 14Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 13 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 15Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 14 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 04Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 15 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 05Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 16 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 06Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 17 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 17Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 18 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 07Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 19 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 08Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 20 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 09Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 21 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 10Alfa Romeo Giulia 2016: základní verze odhalily dynamiku i spotřebu - 22 - Alfa Romeo Giulia 2016 zakladni verze zive Zeneva 2016 16
Nová Alfa Romeo Giulia již odhalila dynamiku. S benzinovým dvoulitrem je na stovce za 6,6 sekundy, v případě dieselu si má říci o 3,8 až 4,2 l/100 km

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.