Abarth 695 Tributo Maserati: nejmenší trojzubec

Jak dostat krásná kola Neptune z velkých Maserati na nejmenší Fiat? Stačí si našetřit na Abarth 695 Tributo Maserati a dostanete je v ceně.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Abarth 695 Tributo Maserati: nejmenší trojzubec

20.2.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Abarth 695 Tributo Maserati: nejmenší trojzubec

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Jak dostat krásná kola Neptune z velkých Maserati na nejmenší Fiat? Stačí si našetřit na Abarth 695 Tributo Maserati a dostanete je v ceně.

O Abarthu už pár měsíců nebylo ani slechu. Naposledy zaplavil boloňský autosalon čtveřicí novinek, čímž si na nějakou dobu vystřílel prach. Dnes ovšem oznámil, že na blížící se autosalon v Ženevě přiveze nejen tyto modely, ale k nim i zbrusu nový 695 Tributo Maserati.

I přes skoro dokonale nově znějící název půjde jen o upravený Abarth 500 Cabrio, ale ne úplně jemně. Vůz dostane řadu prvků, které mají připomínat existující modely Maserati, z nichž nejviditelnějším jsou 17" kola z lehkých slitin vytvořená po vzoru disků Neptune dodávaných právě k vozům věhlasnější italské značky koncernu Fiat. Za nimi se pak skryjí brzdy Brembo s kotouči o průměru 305 mm.

Dalším těžko přehlédnutelným specifikem je vínový třívrstvý lak Ponte Vecchio Bordeaux, který kontrastuje se šedě zbarvenou stahovací střechou, v tomto případě pochopitelně výlučné elektricky ovládanou.

V interiéru najdeme béžové čalounění kůží Poltrona Frau, jež je jinak dosti typické opět hlavně pro Maserati, obložení palubní karbonovými doplňky a v tomto duchu vyvedené další prvky. Výbava vozu bude jistě blízká té maximální možné, což by bylo i v souladu s představou Fiatu o tomto autě vyjádřenou slovy o „spojení nejvyšší úrovně elegance s maximálním komfortem”. Konkrétně se ale automobilka otírá jen o xenonová světla nebo nejlepší dostupný audiosystém.

Po technické stránce se krom již zmíněných brzd může Abarth 695 Tributo Maserati pochlubit přeplňovaným motorem 1,4 T-Jet naladěným na 180 koní ve spojení s šestistupňovou robotizovanou převodovkou. Sportovní podvozek je u Abarthu samozřejmostí, výfukový systém Monza s možností regulace hlasitosti pak opět něčím extra.

Tento model bude vyroben jen ve 499 exemplářích, čímž má být zaručena jeho exkluzivita. Možná ještě více se o ni ale zaslouží cena - zatím ji sice neznáme, dá se ale očekávat něco velmi, velmi tučného...

Tip: Projděte si všechny žhavé automobilové novinky v našem speciálu k ženevskému autosalonu 2012


Abarth 695 Tributo Maserati: nejmenší trojzubec - 1 - Abarth 695 Tributo Maserati 01Abarth 695 Tributo Maserati: nejmenší trojzubec - 2 - Abarth 695 Tributo Maserati 02Abarth 695 Tributo Maserati: nejmenší trojzubec - 3 - Abarth 695 Tributo Maserati 03
Módní doplněk pro majitele Maserati, nebo „maxium trojzubce” pro ty, kteří o skutečném Maserati marně sní - to je Abarth 695 Tributo Maserati

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.