Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Abarth 500 2014: ostrá pětistovka dostala digitální displej a pár dalších novinek
5.3.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Základní Abarth se kromě přístrojového štítu z TFT-displeje dočkal i dalších barev. Pro závodní Assetto Corse je ovšem nově připraveno 215 koní.
Ženevský autosalon nehostí pouze premiéru nového Abarthu 695 Biposto, ale také modernizaci standardního italského škorpiona. Ta se přitom soustředí především na přístrojový štít, kde se objevuje nový TFT-displej. Ten samozřejmě nechybí ani ve zvláštní verzi, kde mu společnost dělá LEDkový kolega na středové konzoli (zobrazující takřka závodní telemetrii). Na ten samozřejmě ve standardu můžete zapomenout.
Přesunout se tak můžeme k dalším změnám, kterých je jako šafránu. Nová jsou totiž pouze 16palcová kola s retro vzhledem, zatímco v paletě barev se objevuje nový béžový odstín a dvě dvoutónové kombinace - modrá se šedou a modrá s červenou. Tím ale modernizace končí, přičemž k mání je jak pro hatchback, tak pro polokabriolet. Ty lze přitom objednávat s výkonem 135 nebo 160 koní.
O poznání větší sílu si ovšem mohou vychutnat klienti závodního oddělení, pro které je připravena verze 695 Asetto Corse Evoluzione. Ta se pyšní prakticky stejným bodykitem jako dosud uvedené modely 500 Asetto Corse a 695 Asetto Corse, výkon ovšem zvyšuje z 200 na 215 koní. Tím se dozajista vylepší i jízdní dynamika, nic konkrétního ovšem Italové nezveřejnili.
To je ale v rámci změn opravdu vše, článek tak můžeme uzavřít úspěchem značky Abarth v Japonsku. Tamní prodeje totiž loni narostly o 112 procent oproti roku 2012. Není tedy divu, že Země vycházejícího slunce je pro škorpiona druhým domovem. Přičemž pro letošek se prý hodlá zaměřit na Rusko a Střední Východ.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2014, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo ze Ženevy.







Standardní Abarth 500 se pyšní hlavně novým přístrojovým štítem, který je k dispozici i pro verze 595 Competizione a Turismo
Závodní provedení 695 Assetto Corse Evoluzione se pro změnu dočkalo zvýšení výkonu na 215 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
před hodinou- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
před 7 hodinami Nejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včera
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
před hodinouVW propustí víc lidí, než se zdá. Ze softwarové divize jich vyhodí dalších 1 600, funguje ale jako samostatná firma
před 2 hodinamiSbohem, třícípá hvězdo. Mercedes právě odpravil sám sebe novým CLA, je to nevzhledné, lacině působící 2,1tunové zklamání
před 4 hodinamiŠkoda ukáže elektrickou Octavii poprvé už letos, postupná poprava bestselleru začne v srpnu
před 5 hodinami- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Výběr autopojištění 03.14. 12:39 - jerry
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.13. 09:47 - koffee
- Lampárna (stěžovatelna) 03.12. 20:12 - M.Z.
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 03.12. 11:28 - řidičBOB