Home > Rubriky a sekce > Fascinace a historie > Článek
Rus si předělal Mercedes třídy S na obří luxusní off-road, monstrum levně prodává
1.10.2019 | Mirek Mazal
Ruský projekt jediného muže změnil německou limuzínu na terénního obra s trubkami před nárazníky. Ani tovární Géčko se nechytá.
Terénní Mercedes G 500 4x4^2 byl největším čtyřkolovým off-roadem nabízeným v dějinách stuttgartské automobilky. Právě tohle drahé monstrum se stalo předlohou pro mnohem levnější projekt z Ruska vytvořený schopným automechanikem bez pomoci specialistů a projektových manažerů.
Člen expedičního klubu si na výpravy do neznáma přestavěl divoký Mercedes-Benz S500 generace W140 tak, aby zvládl všechny nástrahy drsného Ruska. Konstruktér dokončil svérázný prototyp v roce 2012 a od té doby za něj získal řadu ocenění. Nadšenci vítali zejména ponechanou příslušnost ke značce s podstatným vylepšením off-roadových vlastností. Karoserie třídy S tak dostala pořádný podvozek odolávající i těm nejnáročnějším výletům mimo silnice.
Německá limuzína se pod rukama Rusa vytáhla několik desítek centimetrů nad zem. Na první pohled zaujmou obrovská kola, pevné nášlapy, oplechování kolem celého vozu nebo masivní rámy ze silných trubek. Na vrcholu vysokého podvozku sedí karoserie třídy S - sama o sobě je dlouhá, ale v tomto případě trochu zaniká.
Rozměrově by se mohl stydět i model G 500 4x4^2, také v terénu bude mít ruský koncept navrch. Majitel ukázal několik průjezdů náročnými úseky a mastodont se nezastavil před ničím. Za hlasitého hluku pětilitrového osmiválce všude létalo bláto, ale třída S postupovala vpřed se svou posádkou usazenou v sériových kožených sedadlech.
Objekt zájmu všech kolemjdoucích najezdil asi 10 tisíc kilometrů, nadešel ale čas vyrobit něco ještě výstřednějšího. Případný zájemce může kontaktovat současného majitele a jistě se domluví na ceně, která je aktuálně stanovena ve výši 77 621 rublů (28 500 Kč). Žádná drahota to tedy není.










Ruský Mercedes třídy S prošel terénními úpravami
S výkonem 320 koní a vysokým podvozkem projede prakticky vše
Zdroj: Drive2.ru
Bleskovky
Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
včeraŘízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
1.4.2025Hybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
První elektrická Octavia byla nesmysl a ta příští bude zas. Škoda to tehdy věděla, v mezičase na to zapomněla
před 33 minutamiPro asi nejzábavnější moderní VW už musíte jen do bazaru, kvůli rostoucím cenám radši moc neotálejte
před 8 hodinamiS čínským „Porsche za cenu Octavie” to možná nebude tak slavné. Po nehodě na dálnici vzplálo, tři studentky v něm uhořely
před 9 hodinamiČerpací a dobíjecí stanice nejsou zdaleka to samé. Že je těch druhých v Kalifornii víc než těch prvních, neznamená lautr nic
před 10 hodinamiPoslední rozhovor s vyhozeným šéfem Volva ukazuje, jak totálně mimo byl. Musel jít, „tech guys” autům prostě nerozumí
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva