Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Zelené Audi TT RS 2016 na 20palcových kolech je jedovatě přitažlivé (foto)
23.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholná verze malého kupé dostala do vínku všechny myslitelné příplatky. Výkon 400 koní se neměnil, jeho zkrocení mají na starosti karbonové brzdy.
Nové Audi TT RS jsme si mohli představit vcelku nedávno. Oficiální fotogalerie nám přitom kupé a Roadster ukázala v červené, žluté nebo šedivé barvě, což jsou sice v prvních dvou případech barvy sportovní, nicméně na druhou stranu již standardizované a tedy poněkud nudné. S o to větší radostí můžeme přivítat novou sadu fotek z firemního fóra Audi v Neckarsulmu, na které se TT RS ukazuje v limetkově zelené.
Kromě tohoto specifického odstínu z nabídky divize Exclusive tu máme také černý paket exteriéru, jehož součástí jsou kryty zpětných zrcátek z karbonu. Dále dorazila rovněž dvacetipalcová kovaná kola v sedmipaprskovém rotorovém designu, jimž společnost dělají pneumatiky o rozměru 255/30 ve všech rozích a karbon-keramické brzdy na přední nápravě.
Mimo to si můžeme povšimnout čelních matricových LEDek, zatímco zadní partie ozdobily organické diody. Dovnitř se pak nastěhovalo dvoubarevné kožené čalounění Nappa, jenž počítá s černým a šedivým odstínem. V závislosti na dané barvě pak dorazilo vždy černé či šedivé kontrastní prošívání, sedadla mají navíc diamantový vzor a logo divize RS.
Po stránce mechanické zde již máme standard, ani ten ovšem není nezajímavý - 2,5litrový pětiválcový motor posílá na kola až 400 koní a 480 Nm. O přenos výkonu se stará sedmistupňový automat, přičemž zrychlení na stovku zabere 3,7 sekundy, respektive o dvě desetiny více u těžšího Roadsteru. Nejvyšší rychlost pak může vrcholit na příplatkových 280 km/h.
Limetokově zelená novému Audi TT RS nadmíru sluší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva