Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Wiesmann GT MF4-CS: německá ještěrka se silou 420 koní bude k mání jen ve 25 kusech
25.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Kupé pro Ženevu by kromě klasického retro-stylu mělo nabídnout nižší hmotnost a prvky inspirované světem závodních automobilů.
Německá společnost bratří Wiesmannů začala fungovat již v roce 1985, přičemž do loga si vetkla malého gekona. Slogan firmy pak hlásá, že její vozy se silnice drží stejným způsobem jako ještěrka zdi. Tedy s fenomenální přilnavostí, která by měla být vlastní i novému výtvoru značky, modelu GT MF4-CS. Ten bude vycházet z kupé představeného před čtyřmi roky, má se však pyšnit nižší hmotností a prvky, jež se zaměřují striktně na okruhové závody. Dobrých jízdních vlastností by ovšem nový Wiesmann měl dosahovat také na běžných silnicích.
Jelikož více informací firma nesdělila, můžeme ohledně budoucna pouze spekulovat. Vyjít lze z minulosti, ze které má novinka čerpat - to v tomto případě znamená kupé GT MF4-S, které se představilo v roce 2009 s čtyřlitrovým osmiválcem z BMW M3 E92. Jeho 420 koní přitom na zadní 18palcová kola přenášel šestistupňový manuál nebo sedmistupňový automat, přičemž rozpohybovat hmotnost 1 370 kg na stovku pod pět sekund nebyl jediný problém.
S ohledem na plánovanou dietu bude novinka ještě rychlejší. Aktuálně přitom není jisté, zda kromě nižší hmotnosti nedodají u Wiesmannu modelu GT MF4-CS (Club Sport) i pár koníků navíc. Potvrdit ale můžeme fakt, že novinka bude k mání pouze v omezeném počtu 25 exemplářů za zatím neznámou cenu. Více v Ženevě.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013.

Nový Wiesmann GT MF4-CS staví hlavně na nízké hmotnosti a prvcích, jež mají mnoho společného s okruhovými závody
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
před 7 hodinamiPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včeraPrvní kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
včera
Nové na MotoForum.cz
- Portimão-Test, 1. den: BMW před Ducati; dále Yamaha a Honda včera 20:57
- Show Marca Marqueze, crash Bagnaii včera 20:28
- V Moto2 první Gonzalez, 18. Salač - a musí do Q1 včera 18:52
- Úvod v Argentině zvládl nejrychleji Marc Marquez včera 16:49
- Ducati Panigale V4 S Carbon: s karbonovými koly včera 08:00
Nejčtenější články
Slavný moderátor už vyzkoušel faceliftovanou Teslu Model Y. Změn je mnohem víc, než se dosud mohlo zdát
13.2.2025V Nizozemsku už zjistili, že kruhové objezdy mohou víc škodit než pomáhat, nahrazují je zpátky klasickými křižovatkami
13.2.2025Šéf Porsche rozhodl o nacpání peněz do elektromobilů „první den v práci”. Teď si může rvát vlasy, firma po fiasku propouští tisíce lidí
14.2.2025„Americkej kýbl” likvidující evropskou smetánku aut za šestinovou cenu se objevil v konfigurátoru, i v plné palbě je to terno
14.2.2025Jednání zkrachovala, Honda Nissan nepřevezme. Ten okamžitě rozjel velké propouštění, zavřít může i továrny v Evropě
14.2.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva