Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Tiguan 2,0 BiTDI: 240 naftových koní má českou cenu i technická data
24.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Volkswagen rozšířil nabídku svého kompaktního SUV o dvě vrcholné verze. Tou druhou je benzinové turbo 2,0 TSI s 220 koňmi.
Na sklonku července jsme si mohli představit video mapující akceleraci Volkswagenu Tiguan. Na tom by nebylo nic až tak nového, pokud by se jednalo kupříkladu o verzi osazenou motory 2,0 TSI či 2,0 TDI naladěnými na 180 a 150 koní. Obě tyto motorizace byly totiž v dané chvíli již v prodeji, přičemž české zastoupení za ně požadovalo zhruba 750 až 850 tisíc korun. Nicméně na onom videu zářila varianta 2,0 BiTDI, o které do té doby nepadlo ani slovo.
Nyní se ji ovšem můžeme podívat pořádně na zoubek, neboť v tuzemské nabídce již taktéž figuruje. Začneme přitom v motorovém prostoru, kam se nastěhoval nadvakrát přeplňovaný dvoulitrový turbodiesel známý z Passatu B8. Ten produkuje 240 koní a 500 Nm točivého momentu, jenž stačí ke zrychlení z klidu na stovku za 6,5 sekundy. Nejvyšší rychlost pak byla omezena na 228 km/h.
Dále můžeme zmínit, že průměrná spotřeba byla vypočítána na 6,4 l/100 km, zatímco cena činí nemalých 1 130 900 Kč. Za tuto sumu přitom dostáváte výbavu Highline, která počítá kupříkladu s 18palcovými litými koly, komfortními sedadly vpředu, čalouněním se vzorem ArtVelours, 12,3palcovým digitálním přístrojovým štítem nebo automatickými brzdami.
Standardem je rovněž sedmistupňový automat a pohon všech kol, kterými disponuje i další novinka v nabídce, a sice varianta 2,0 TSI o výkonu 220 koní. Také ta je k dispozici pouze na úrovni Highline, a to od 1 028 900 Kč. Počítat je přitom možné s identickým zrychlením jako u dieselu, maximálka však klesla na 220 km/h a spotřeba stoupla na 7,8 l/100 km.
VW Tiguan 2,0 BiTDI se od zbytku nabídky kromě motoru liší také koncovkami výfuku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 10 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Mercedes zkusil odhadnout, jak budou vypadat velká města po roce 2040. Obáváme se, že je opět mimo
před 4 hodinami - Honda potichu prodává chytrou pásku, která vám může ušetřit desítky tisíc za opravu auta, zaslouží si víc pozornosti
před 5 hodinami - Prodeje ojetin v Česku jsou nejnižší za posledních 10 let, jsou na dostřel od absolutních historických minim
před 7 hodinami - Němci vybrali nejlevnější ojetiny, které opravdu vydrží, navzdory nízké ceně excelovaly v jejich dlouhodobých testech
před 8 hodinami - Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva