Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Passat B8 přijde již v roce 2014 a to i ve verzích kupé a kabriolet
20.5.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Ikona automobilové střední třídy bojuje v posledních dekádách o přízeň zákazníků pouze v provedeních sedan a kombi. Tento stav se má s příchodem další generace zásadně změnit a to již za pár let.
Volkswagen sice říká nedávno inovovanému Passatu „nový” a dal mu označení B7, je ale jasné, že jde pouze o velký facelift a tento vůz nečeká životní dráha skutečně nového modelu. Německý Autobild tak vyrazil pátrat po tom, co bude po B7 následovat a nevrátil se s prázdnou.
Že to bude Passat s označením B8 až tak objevné není, zajímavé ale je, že připraven má být již pro modelový rok 2014. Nedokážeme si ostatně představit, že by současný faceliftovaný model, někdy zlomyslně nazývaný B6,5, vydržel na trhu okolo sedmi let, jak je u skutečně nových generací toho či onoho vozu obvyklé. Automobilka jím pouze prodloužila život předchozího provedení.
Zajímavosti ale nekončí u data příchodu na trh. Není až takovým překvapením, že skutečně nový Passat má stát na nové podvozkové platformě, pozoruhodné ale jistě je, že má být nabídnut i v několika dalších karosářských provedení. Vedle tradičního sedanu a kombi se s příchodem B8 objeví i nový Passat CC (tomu současnému se loňský megafacelift vyhnul, byl představen později), jen pár měsíců po premiéře novinky má ale svět poznat další variantu Passatu, skutečné kupé se dvěma dveřmi. A aby toho nebylo málo, následovat jej má také kabriolet.
Může to znít trochu zvláštně, neboť Volkswagen jakožto koncern dnes nabízí řadu kupé a kabrioletů, ale k cíli firmy stát se do roku 2018 největším světovým výrobcem automobilů jiná cesta než přes neustálé rozšiřování portfolia nevede. Věříme tedy i tomu, jméno Passat prodává a řada zákazníků by po něm jistě sáhla také v dalších provedeních.
Tip: Přečtěte si náš test současného Passatu Variant B7 2,0 TDI.
Dnešní Passat B7 podle všeho dlouhý život nečeká
Zdroj: Autobild
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro včera 11:20
- News z EWC Endurance včera 11:00
- Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery včera 08:00
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu 30.1.2025
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? 30.1.2025
Nejnovější články
- Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
před 26 minutami - Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před hodinou - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 3 hodinami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 4 hodinami - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva