Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf VII od Eibachu: jiné tlumiče, pružiny a stabilizátory pro nový Golf
19.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Funkční tuning možná není vidět, pro jízdní vlastnosti je ale nejdůležitější. S komponenty Eibach tak zamezíte náklonům karoserie a podvozek snížíte až o 70 mm.
V poslední době se vše točí okolo Volkswagenu Golf sedmé generace. Ale to by nikoho nemělo překvapit, dozajista brzy půjde o nejprodávanější vůz v Evropě. Díky tomu zde máme oficiální doplňky i první tuningové programy. Ten poslední představila německá společnost Eibach, která se specializuje na úpravy podvozku. Díky tomu nečekejte nějaké polepy, zběsilé modifikace karoserie či jakékoliv křiklavé doplňky, na první pohled totiž pružiny, tlumiče, rozšiřující podložky a stabilizátory nejsou vidět.
Na výběr je přitom několik možností. Tou první je koupě základní sady pružin Pro-Kit, které snižují podvozek o 40 mm. V rámci sady B12 Pro-Kit je ovšem můžete doprovodit také plynovými tlumiči Bilstein. Další modifikací je set Pro-Street-S, který zkrácené pružiny doplňuje sportovními tlumiči. Snížit podvozek v takovém případě lze o 20 až 70 mm, stejně jako je nastavitelný komfortní nebo naopak dynamický režim.
Pro minimalizaci náklonu karoserie je poté k dispozici stabilizátor, rozšíření mají na starosti podložky vyrobené z vysokopevnostní oceli a hliníku. Díky tomu je zaručena ochrana v zimním prostředí, zvláště před solí. Ceny bohužel Eibach nezveřejnil, veškeré komponenty ale prý budou k dostání i mimo specializované tuningové obchody. Tedy v běžných dealerstvích Volkswagenu.
Pro Volkswagen Golf sedmé generace je nyní k dispozici celá sada komponentů značky Eibach, s nimiž je možné snížit a přitvrdit podvozek
Zdroj: Eibach
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro včera 11:20
- News z EWC Endurance včera 11:00
- Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery včera 08:00
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu 30.1.2025
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? 30.1.2025
Nejčtenější články
- Zákazník Hennessey si vyžádal asi nejbizarnější příplatkový prvek historie superaut, dává najevo, odkud jeho vůz je
3.1.2025 - Grafik ukázal, jak by měla vypadat nová generace spalovacího BMW 3 ve vrcholné šestiválcové verzi, nepůsobí úplně zle
3.1.2025 - Jediná Čechy ve velkém odmítaná Škoda je k mání skoro nejetá ve verzi, kterou nechce už skoro nikdo
3.1.2025 - Budoucnost je elektrická. Akorát teď všechny prodeje elektrických VW v USA překonává Golf GTI
4.1.2025 - Mercedes po fiasku čtyřválců skutečně vrací menším AMG motory V8, jejich zvuk vás ale rozpláče
4.1.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 08:19 - Zajda
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 20:14 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus