Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf R Cabrio a Beetle Cabrio na nových fotkách, střecha eRka je rychlá jako samotné auto
12.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Letošní léto můžete strávit v otevřeném Volkswagenu. Ceny startují na půl milionu korun, výkon začíná na 105 a končí na 265 koních.
O obou otevřených modelech německé automobilky jsme se zmínili již v několika článcích. Technickými parametry vás tak dnes zatěžovat nebudeme, i jeden údaj důležitý pro kabriolety jsme dosud k dispozici neměli. Jde o čas potřebný ke stažení střechy - v případě Volkswagenu Beetle Cabrio vám tak bude stačit jen 9,5 sekundy, přičemž plátno můžete ukrýt za zadními sedadly i při rychlostech do 50 km/h. Golf R Cabriolet tuto činnost zvládne dokonce ještě rychleji, potřebovat totiž budete pouhých 9 sekund.
Mimo to německá automobilka zveřejnila rovněž spotřebu. A to jak v případě kabrioletu s výkonem 265 koní, kdy v kombinaci s šestistupňovým automatem DSG činí v průměru 8,2 l/100 km, tak i pro novou generaci Brouka. Ta se samozřejmě liší v závislosti na použitém motoru a výkonu (od 105 do 200 koní), dle technických parametrů byste ovšem měli počítat s kombinovanou hodnotou od 4,5 do 7,8 l/100 km.
Pro nový Beetle Cabriolet máme mimo to k dispozici i čas potřebný k uzavření střechy, který se kupodivu od stažení výrazněji liší. Dodatečnou sekundu a půl totiž elektromechanismy Volkswagenu vyžadují na přicvaknutí plátna k čelnímu rámu. Po stránce cenové pak nový Brouk startuje v Německu na sumě 21 350 Eur (534 000 Kč), což z něj činí nejlevnější otevřený model v historii Volkswagenu. To ovšem není případ Golfu R Cabrio, na který si musíte připravit tučnějších 43 325 Eur (1 083 000 Kč).
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013.
Nové kabriolety s logem Volkswagenu jsou připraveny na letošní letní sezónu. V případě Golfu R Cabriolet můžete počítat s výkonem 265 koní, nový Beetle Cabriolet pak pokrývá škálu od 105 do 200 koní. Střechu obou modelů lze pak stáhnout do 10 sekund
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 10 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 4 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 5 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 7 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 8 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva