Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Amarok 2017 dostal i off-roadovou verzi Canyon a 204 dieselových koní
12.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Méně potentní verze šestiválce 3,0 TDI dostane speciální výbavu, jenž kombinuje oranžový lak s černými doplňky. Cena přeleze milion korun.
O faceliftovaném Volkswagenu Amarok se zmiňujeme mnohem častěji než o verzi před faceliftem. To má své opodstatnění především v motorovém prostoru, kde se namísto dvoulitrového čtyřválcového turbodieselu objevil třílitrový šestiválec TDI. A v dnešní době plné downsizingu, který pobil i většinu nejsilnější motorů TDI, je zkrátka třeba jakémukoliv upsizingu aplaudovat.
Pick-up je tedy nově k dispozici s motorem V6 3,0 TDI, který byl naladěn na 163, 204 nebo 224 koní. První zmíněná motorizace dosud není k mání, po druhých dvou ovšem již sáhnout můžete, a to dokonce také na českém trhu. Ceny přitom startují těsně pod milionem korun, za což dostáváte méně potentní provedení s výbavou Comfortline. Vrcholem je pak provedení Aventura s 224 koňmi, které vychází na nemalých 1 393 990 Kč.
Je přitom otázkou, kam přesně se zařadí nové provedení Canyon, které značka momentálně odhalila. Spíše však počítáme s „lidovější“ částí nabídky, neboť má stavět na zmiňované výbavě Comfortline. Standardem tak bude 204 koní a pohon všech kol 4Motion, mimo to ovšem dorazí také specifická 17palcová litá kola nebo v matné černi vyvedené boční prahy, lemy blatníků, střešní světelná rampa nebo stylová lišta pro korbu.
Uvnitř lze čekat polokožené čalounění a kontrastní švy, nic bližšího ale již Volkswagen neuvedl. Tedy stran faktu, že nové provedení Canyon bude debutovat na veletrhu užitkových vozů v Hannoveru. Ten startuje již příští týden, podrobné informace tedy můžeme očekávat záhy. Stejně tak počítáme s rychlým zahájením prodeje, déle se asi bude čekat na základní model s oněmi 163 koňmi a manuální převodovkou.



Tak jako před faceliftem bude i po něm Volkswagen Amarok k dispozici ve výbavě Canyon
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Lotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 2 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 3 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 5 hodinami„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 6 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva