Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volvo V40 2012: i ceny nové V40 jsou známé, začínají pod 600 tisíci Kč
13.3.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Nové Volvo V40 si vysloužilo vcelku vřelé přijetí, nyní je čas konfrontovat jeho vlastnosti s cenami. Ty se pohybují poměrně vysoko.
Pokud jste překvapeni množícími se články na téma ceny, kterým se za normálních okolností věnujeme jen zřídka, je to zase dáno tím zpropadeným ženevským autosalonem. Na tom se představilo vskutku nemalé množství buď zcela nových aut, nebo nových generací současných modelů a máme za to, že je vhodné si zasadit jejich přednosti do kontextu s částkami, které za ně budete muset zaplatit.
České ceny pochopitelně nejsou těmi, o kterých by automobilky přemýšlely v prvé řadě, o řadě těch pro větší evropské země (popř. domácí trh té které automobilky) ale platí pravý opak. A díky nim si můžeme udělat celkem přesnou představu o tom, kolik ten či onen vůz bude stát u nás. Takto jsme se podívali třeba do německých ceníků Fordu B-Max a nové Astry OPC nebo do toho rumunského platného pro Dacii Lodgy. Dnes se můžeme podobným způsobem mrknout na zoubek novému Volvu V40.
Tuto švédskou novinku, která přímo nenavazuje na žádný dnešní (a vlastně ani dřívější, původní V40 byla střižená o dost jinak) jsme vám představili již minulý týden s technickými detaily všech verzí, dnes prozkoumáme ceny jednotlivých provedení. Na webu českého zastoupení Volva sice nová V40 má své stránky, co do cen se ale zatím musíme spolehnout na zdroje ze zahraničí. Z relevantních ceníků (německý zatím známý není) máme k dispozici třeba ten španělský. Zní to trochu exoticky, ale když si projdete španělské ceny ostatních modelů Volva, zjistíte, že jsou v přepočtu skoro stejné jako u nás a nelze předpokládat, že by tomu u V40 mělo být jinak.
Kompletní přehled základních cenovek jednotlivých verzí najdete níže i s přepočtem do českých korun. Cifry jsou to docela sebevědomé - nejlevnější provedení s naftovým motorem D2 o výkonu 115 koní s výbavou Basis přijde na 22 950 Eur (necelých 575 tisíc Kč), zatím nejdostupnější benzinová verze T4 s výkonem 180 koní a výbavou Kinetic pak stojí 27 850 Eur (skoro 700 tisíc Kč). Hned od začátku prodejů ale u nás bude k mání i slabší benzinová verze T3 Basis za cenu do 600 tisíc Kč (v Rakousku přijde na 23 600 Eur). Nejvíce si pak bude třeba připravit na vrcholný „benzin” T5 s 254 koňmi. Zrovna na ten ale můžete ještě chvíli šetřit, k mání bude až koncem letošní roku s cenou okolo 1 milionu Kč. Ostatní verze by měly být k objednání i u nás během několika týdnů.
Jakmile budeme znát český ceník, určitě jej doplníme, zatím si můžete stáhnout ten španělský(PDF, 1,2 MB). I pokud neumíte španělsky, těch pár pohledů na specifická provedení a dostupné výbavové prvky za to stojí.
Tip: Projděte si všechny žhavé automobilové novinky v našem speciálu k ženevskému autosalonu 2012
Španělské ceny nového Volva V40 2012
Benzinové motorizace
1,6 T4 180 koní Kinetic 27 850 Eur (cca 696 000 Kč)
1,6 T4 180 koní Momemtum 29 617 Eur (cca 740 000 Kč)
1,6 T4 180 koní Summum 31 925 Eur (cca 798 000 Kč)
Naftové motorizace
1,6 D2 115 koní Basic 22 950 Eur (cca 574 000 Kč)
1,6 D2 115 koní Kinetic 24 400 Eur (cca 610 000 Kč)
1,6 D2 115 koní Momemtum 26 099 Eur (cca 652 000 Kč)
1,6 D2 115 koní Summum 28 317 Eur (cca 708 000 Kč)
2,0 D3 150 koní Kinetic 25 950 Eur (cca 649 000 Kč)
2,0 D3 150 koní Momemtum 27 649 Eur (cca 691 000 Kč)
2,0 D3 150 koní Summum 29 867 Eur (cca 747 000 Kč)
2,0 D4 177 koní Kinectic 27 950 Eur (cca 699 000 Kč)
2,0 D4 177 koní Momemtum 29 649 Eur (cca 741 000 Kč)
2,0 D4 177 koní Summum 31 867 Eur (cca 797 000 Kč)
Příplatek za automatickou převodovku: 2 025 Eur (cca 50 000 Kč)
Galerie oficiálních i živých snímků nového Volva V40
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič Hyundai vjel do dealerství Fordu a totálně zničil vzácný, dekády starý nejetý Mustang vyrobený v pouhých 300 kusech
včera - Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
26.12.2024 - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
25.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Martin: Jak ho změnil účet v nočním klubu 11:00
- Lewis Hamilton zachraňující projekt KTM MotoGP? Pit Beirer potvrdil rozhovory! včera 11:45
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
Nejčtenější články
- Lamborghini odpískalo elektrického nástupce Urusu, ač ho slibovalo ještě loni. Nová generace zůstane spalovací, dokud to půjde
29.11.2024 - Prach jsi byl... Toyota Supra už se zase loučí, jejích 435 koní, manuál a sedačky od zkrachovalého Recara stojí za to
29.11.2024 - MG si nemilosrdně utahuje z trapné kampaně na přerod Jaguaru, tohle je 1:0 pro starší Brity
29.11.2024 - Mercedes upadá k průměrnosti stejně jako Boeing, říkají trefně v USA, byl zlomem vstup Číňanů?
29.11.2024 - Designér předem ukázal vizáž konečně zase spalovacího Dodge Charger. S pár úpravami jako muscle car aspoň vypadá
29.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva